پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۳۷۷۳۸
تاریخ انتشار : ۰۸ تير ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۸
مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای گیلان گفت:‌ جلوگیری از بروز نگرانی و تنش روانی در بین مردم علت عدم اطلاع‌رسانی قضیه نشت گازوئیل به سد آیت‌الله بجهت بود.

شعار سال: کاظم لطفی اظهار داشت:‌ اخیراً حریقی به‌دلیل نشت گازوئیل در محوطه کارگاهی پایین‌تر از سد مخزنی آیت‌الله بجهت رخ داده که البته مسئله سریعاً حل شد و علت عدم اطلاع‌رسانی از حادثه فوق نیز جلوگیری از بروز تنش روانی در بین مردم بود.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای گیلان عنوان کرد: حریقی که در چند روز گذشته در محوطه کارگاهی سد آیت‌الله بهجت رخ داده به دلیل نشت گازوئیل از مخزن قدیمی اتفاق افتاد به طوری‌که هیچگونه انفجار و ترکیدگی مخزن آن‌طور که در برخی اخبار ذکر شده به وقوع نپیوسته است.

لطفی از تمهیدات این شرکت پس از وقوع حادثه خبر داد و گفت:‌ به دلیل احتمال ایجاد آلودگی در آب شرب، بلافاصله لوله‌های آبرسانی آب شرب از محل بند انحرافی مسدود و آبگذاری آب شرب سد سنگر از طریق کانال گلهرود از محل سد مخزنی سفیدرود انجام شد.

وی به پایش روزانه آب توسط آزمایشگاه شرکت آب و فاضلاب شهری گیلان اشاره کرد و ابراز داشت:‌ پس از بروز این اتفاق تمهیدات لازم اندیشیده شد تا بلافاصله پس از تأیید آزمایشگاه شرکت آب و فاضلاب شهری،‌ مسیر آبگذاری از بند انحرافی سد آیت‌الله بهجت مجدداً انجام شود.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای گیلان در مورد وضعیت کنونی سد آیت‌الله بهجت نیز خاطرنشان کرد:‌ در حال حاضر با تلاش نیروهای شرکت آب منطقه‌ای استان وضعیت آب شرب سد آیت‌الله بهجت کاملاً عادی است و تأمین آب شرب بار دیگر از این سد تأمین می‌شود.

سایت شعار سال، با تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار 7 تیر 97، کد مطلب: 1762554، www.tasnimnews.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین