پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۳۷۸۱۵
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۰۹ تير ۱۳۹۷ - ۰۲:۴۴
آیت‌الله علوی گرگانی عصر پنج‌شنبه در دیدار رئیس دفتر رئیس‌جمهور با ابلاغ سلام به روحانی، گفت: در وضعیت حاضر مهم‌ترین مسأله تقویت راه‌های انسجام و وحدت در داخل کشور است؛ به گونه‌ای که اختلاف و افتراقی ایجاد نشود تا دشمن بتواند از آن سوءاستفاده کند.
شعارسال: این مرجع عالیقدر جهان تشیع با درخواست ابلاغ سلام به رئیس‌جمهور، تصریح کرد: باید با تأمین مطالبات و نیازهای مردم، رضایت آنها را حاصل کنیم تا به عنوان مهم‌ترین پشتوانه نظام و مهم‌ترین رکن وحدت، همچنان حامی و پشتوانه اصلی نظام باشند و مسئولان نیز باید تحت نظر مقام معظم رهبری و با همدلی و هماهنگی یکدیگر، در این راستا تلاش خود را مضاعف کنند.

رئیس دفتر رئیس‌جمهور نیز در این دیدار با ابلاغ سلام رئیس‌جمهور به آیت‌الله علوی گرگانی گفت: امروز به دنبال خروج آمریکا در برجام با وضعیت جدیدی مواجه هستیم و دولت تمام تلاش خود را به کار گرفته است تا مردم با سختی مواجه نشده و به ویژه معیشت اقشار ضعیف‌تر در اثر جنگ اقتصادی آمریکا علیه جمهوری اسلامی آسیب نبیند.

محمود واعظی افزود: لازم است چنانکه رئیس جمهور نیز تأکید کردند، مسئولان و کسانی که مرجع و محل رجوع مردم هستند، درباره فضای جدید با مردم سخن بگویند تا آنها تحت تأثیر فضاسازی و جنگ روانی دشمن قرار نگیرند. باید در داخل به گونه‌ای عمل کنیم و چنان وحدت و انسجام خود را حفظ کنیم که دشمن از تأثیرگذاری فشارهای اقتصادی و جنگ روانی خود ناامید شود.

رئیس دفتر رئیس‌جمهور با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری در خصوص همگرایی و انسجام قوا در اتخاذ سیاست‌ها و برنامه های کلی کشور، اظهار کرد: باید صمیمیت و همدلی بین سران سه قوه به متن جامه نیز تسری یابد که البته لازمه افزایش همدلی و وحدت و انسجام بین مردم، شنیدن و تلاش برای برآورده شدن مطالبات مردم است.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری پانا ، تاریخ انتشار: 8 تیر 1397 ، کدخبر: 833070 ، www.pana.ir

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۲۲ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۹
0
0
ا.ف75
وحدت در کشور زمانی از بین رقت که مسئولین فقط به فکر خودشون بودن!
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۴۱ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۸
0
0
این مسائل تا به حال فقط حرف های بدون عمل بوده
ن.ف83
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۲۳ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۴
0
0
ا.ف75
واقعا اینکه یه سری از این افراد میان و این وحدت رو به مسائل جزیی میفروشن رو درک نمیکنم
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین