پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۳۷۸۷۴
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۰۹ تير ۱۳۹۷ - ۰۷:۲۱
استاندار سمنان بابیان اینکه در شرایط نامساعد اقتصادی کسی حق دامن زدن به اختلافات را ندارد، گفت: اولویت مسئولان باید کمک به حل مشکلات امروز جامعه باشد.

شعار سال: سید شهاب‌الدین چاووشی ظهر پنجشنبه در نشست شورای اداری استان سمنان به میزبانی سالن یادگار امام(ره) استانداریبابیان اینکه در شرایطی که استکبار جهانی با ایجاد جنگ نرم اقتصادی به دنبال ضربه زدن به عزت نظام است نباید به اختلافات دامن زد، ابراز داشت: امروز تنها عنصری که می‌تواند ما را از تنگناهای اقتصادی رها و دشمنان را ناکام نگه دارد وحدت است.

وی بابیان اینکه تضعیف نظام همسویی با دشمن است، افزود: برخی ندانسته مطالبات دشمن را برآورده می‌کنند که باید گروه‌های مختلف سیاسی ضمن همراهی با مردم به‌جای پرداختن به اختلافات برای حل مشکلات و حفظ اقتدار جمهوری اسلامی پیش‌قدم شوند.

استاندار سمنان بابیان اینکه بسیاری از مشکلات موجود با همراهی مردم برطرف خواهد شد، ابراز داشت: قطعاً زمانی که مردمتلاش مدیران را برای حل مشکلات جامعه شاهد باشند از آن‌ها حمایت خواهند کرد امروز مهم‌ترین رکن جلب اعتماد عمومی است که باید مدیران برای رسیدن به این مقصود تلاش کنند.

چاووشی بابیان اینکه حل مشکلات جامعه باید در اولویت کاری مسئولان استانی واقع شود، تصریح کرد: پیگیری تصمیمات، ایجاد همبستگی در جامعه، تکیه‌بر مردم‌سالاری دینی و اتحاد بین مدیران و مردم می‌تواند دشمنان را از اهداف خود که پاشیدن بذر ناامیدی در جامعه است، مأیوس کند.

وی افزود: برای جلب مشارکت عمومی، مدیران باید توسعه اشتغال روستایی، اتمام طرح‌های نیمه‌تمام و تأمین منابع آبی را به‌صورت مستمر پیگیری کنند و از سوی دیگر با توجه به شعار سال حمایت از تولیدکنندگان داخل را به‌عنوان یک اصل در برنامه‌ریزی‌ها مدنظر قرار دهند.

استاندار سمنان بابیان اینکه مدیران باید صرفه‌جویی در مصرف آب و انرژی را در پیک مصرف و ایام تابستان رعایت کنند، اضافه کرد: جلوگیری از تنش آبی حل بسیاری از مشکلات را در پی خواهد داشت بنابراین انتظار می‌رود مدیران الگوی مناسب برای کاهش مصرف آب ارائه کنند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ 7 تیر 97، کد مطلب: 4333232: www.mehrnews.com



اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۴۶ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۴
0
0
ا.ح75
بسیاری دوست دارند که از این وضعیت سوء استفاده کنند و از آب گل آلود ماهی بگیرند
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۱۸ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۵
0
0
اگر مدیران دولتی به صورت جعادی عمل کنند 90 درصد مشکلات فعلی به راحتی حل خواهد شد
م.ص76
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۵۱ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۶
0
0
کسی حق نداره پس خودتون به فکر باشین خودتون که کاری نمیکنید مردم هم حرف نزنن شما راحت باشیبن م.ق71
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین