پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۳۷۸۷۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۹ تير ۱۳۹۷ - ۰۷:۴۲
امام جمعه فردیس گفت: پروژه مصلی فردیس برای بهره برداری به سه میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.

شعار سال: حجت الاسلام و المسلمین علی اکبر ایمانی در خصوص پروژه مصلی فردیس، اظهار کرد: عملیات سفتکاری این پروژه سال گذشته انجام شده است.

وی در ادامه با بیان اینکه مصلی فردیس در دو طبقه که هر طبقه آن چهار هزار و ۲۵۰ متر است ساخته شده، اظهار کرد: یک طبقه از آن برای فرهنگ سرا، درمانگاه، دفتر امام جمعه و غیره تعبیه شده و طبقه دوم آن شبستان مصلی است.

امام جمعه فردیس با بیان اینکه شبستان مصلی فردیس با ۱۶ ستون جانبی ساخته شده است و داخل آن ستونی ندارد، گفت: مصلی فردیس، پروژه ای منحصر به فرد در مصلی های کشور خواهد بود. در طراحی این پروژه سعی شده از معماری اسلامی و ایرانی استفاده شود.

وی با بیان اینکه حدود سه میلیارد تومان دیگر نیاز است که از پروژه مصلی فردیس بهره برداری و نماز جمعه در شبستان آن برپا شود، تصریح کرد: مصلی فردیس می تواند نمادی برای این شهرستان باشد و علاوه بر استفاده برای نماز جمعه و مراسم های مذهبی، همایش های مختلف استانی و شهرستانی در آن برگزار شود.

حجت الاسلام ایمانی با اشاره به اینکه ادامه کار پروژه مصلی فردیس به تعویق افتاده است، تاکید کرد: شورای شهر کرج در سال ۹۵ بودجه ای پنج میلیارد تومانی برای ساخت مصلی فردیس مصوب کرد که بنا بود در سال های ۹۵ و ۹۶ هرسال دو میلیارد و نیم برای ساخت مصلی فردیس پرداخت کند اما متاسفانه تنها حدود یک میلیارد از بودجه مصوب شده، تحقق یافت و مجبور شدیم عملیات سفت کاری و اسکلتی مصلی را هر طور شده تمام کنیم.

به گفته وی پروژه مصلی فردیس حدود سه میلیارد تومان مقروض است و نمی توان آن را ادامه داد مگر اینکه شورا و شهرداری فردیس برای ساخت این پروژه کمک کند و همچنین شورای شهر کرج بودجه مصوب شده در سال۹۵ را پرداخت کند.

وی با بیان اینکه در صورت تزریق سه میلیارد تومان به پروژه مصلی فردیس می توانیم تا پایان سال جاری از آن بهره برداری کنیم، تصریح کرد: این پروژه برای مردم شهرستان است که از آن استفاده ببرند و این مهم بر لزوم همکاری شورای شهر و شهرداری فردیس تاکید دارد.

امام جمعه فردیس با بیان اینکه سازه مصلی فردیس در مقابل زلزله۱۰ ریشتری دوام می آورد، گفت: مصلی فردیس برای مناطق پیک و اهری فردیس که در آن ساخت و ساز های غیر مجاز بیداد می کند، بهترین مکان اسکان در هنگام حوادث طبیعی مانند زلزلهخواهد بود.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ 7 تیر 97، کد مطلب: 4333060: www.mehrnews.com


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۲۵ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۴
0
0
ا.ف75
این بودجه هارو چون به ظور ناگهانی میخوان خب این طرح ها طول میکشه! باید به طور کم و برنامه ریزی شده برای تکمیل بخش های مختلفش بگیرن
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین