پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۳۷۹۱۳
تاریخ انتشار : ۰۹ تير ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۵
روابط عمومی فرمانداری رودسر توانسته است با ارسال و درج بیشترین خبر در خردادماه سال جاری و انتشار فعالیت‌های دولت در پورتال خبری خود نسبت به روابط عمومی سایر شهرستان‌های استان گیلان برترین باشد!

شعارسال: طی دو روز اخیر برخی کانال‌های تلگرامی و صفحات اینستاگرامی با انتشار خبری یک پاراگرافی مدعی شدند که روابط عمومی فرمانداری رودسر توانسته است با ارسال و درج بیشترین خبر در خردادماه سال جاری و انتشار فعالیت‌های دولت در پورتال خبری خود نسبت به روابط عمومی سایر شهرستان‌های استان گیلان برترین باشد!

این در حالی است که پورتال خبری فرمانداری شهرستان رودسر سر تا نوک پا با اشکالات شدید نگارشی و ایرادات عجیب در حوزه خبرنویسی روبروست و می‌توان گفت وضعیت روابط عمومی فرمانداری رودسر یک سور به مدیر پرتال شهرداری رشت یعنی سیده مریم رضاطبع زده است.

در ادامه شاهد قرار گرفتن لید خبر بجای روتیتر و قرار گرفتن نقطه در انتهای تیتر خبر خواهید بود که احتمالاً یکی از عوامل انتخاب روابط عمومی فرمانداری رودسر به‌عنوان روابط عمومی برتر در بین فرمانداری‌های استان همین اشتباهات فاحش در خبرهای منتشرشده بوده است!




سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت خبری رشت20، تاریخ انتشار: 7تیر1397، کدخبر: 21325: www.rasht20.ir


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین