پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۳۷۹۴۰
تاریخ انتشار : ۰۹ تير ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۳
شرکت آب و فاضلاب خوزستان طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد: با توجه به اینکه شماره حساب‌های معرفی شده برای تامین آب آشامیدنی و مساعدت در اجرای طرح‌های آبرسانی به شهرهای آبادان و خرمشهر مورد تائید شرکت آبفای خوزستان نیست، لذا شهروندان از واریز هرگونه وجهی به حسابهای معرفی شده خودداری کنند.
شعار سال: شرکت آب و فاضلاب خوزستان طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد: با توجه به اینکه شماره حساب‌های معرفی شده برای تامین آب آشامیدنی و مساعدت در اجرای طرح‌های آبرسانی به شهرهای آبادان و خرمشهر مورد تائید شرکت آبفای خوزستان نیست، لذا شهروندان از واریز هرگونه وجهی به حسابهای معرفی شده خودداری کنند.

طی روزهای گذشته برخی افراد اقدام به معرفی شماره حساب‌هایی جهت خرید آب آشامیدنی، مبنی بر کمک به مردم شریف آبادان و خرمشهر نموده‌اند که این شرکت ضمن سپاس از تمام همراهان، سازمان‌های مردم نهاد و خیران نیکوکار در استان خوزستان در راستای جلوگیری از هرگونه سوء استفاده، ایجاد شائبه، بی نظمی و اختلال در امر تامین آب شرب مردم شهرهای آبادان و خرمشهر، خواهشمند است از معرفی هرگونه شماره حساب و جمع آوری وجوهات و برپایی ایستگاه‌های صلواتی خودداری کنند.

آبفا اعلام می‌دارد، کلیه شرکت‌های خدمات رسان در امر آبرسانی برای تامین آب شرب آشامیدنی و بسته بندی، تمام پتانسیل موجود در سطح استان را تا زمان افتتاح خط دوم غدیر بکار گرفته‌اند.

آبفای خوزستان در پایان ضمن پوزش مجدد از مشکل بوجود آمده، از صبر و شکیبایی مردم شهیدپرور آبادان و خرمشهر تا زمان بهره‌برداری از خط دوم طرح غدیر کمال قدردانی را دارد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری دانشجویان ایران، تاریخ انتشار: 9 تیر 1397، کدخبر: 97040904481 ، www.isna.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین