پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۳۷۹۵۴
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۰۹ تير ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۹
محسن مهرعلیزاده در دیدار با حمیدرضا طیبی رئیس جهاد دانشگاهی، اظهار کرد: جهاد دانشگاهی در بسیاری از ابعاد و حوزه ها فعالیت می کند و اتفاقا استانداری اصفهان نیز در همه ابعاد و حوزه ها کار دارد و نیازمند همکاری است.
شعار سال: استاندار اصفهان گفت: جهاد دانشگاهی می تواند در حوزه های مختلف کنار استانداری باشد.

 محسن مهرعلیزاده در دیدار با حمیدرضا طیبی رئیس جهاد دانشگاهی، اظهار کرد: جهاد دانشگاهی در بسیاری از ابعاد و حوزه ها فعالیت می کند و اتفاقا استانداری اصفهان نیز در همه ابعاد و حوزه ها کار دارد و نیازمند همکاری است.

مهرعلیزاده خطاب به جهاد‌گران با بیان اینکه با روحیه جهادی کارها را دنبال کنید افزود: بنده به دنبال کار عملیاتی و قابل وصول در استان اصفهان به خصوص در حوزه آب هستم، چرا که آب امروز مسئله اساسی اصفهان است و جهاد دانشگاهی می تواند در این زمینه به استانداری کمک شایانی کند.

* جهاد دانشگاهی پیگیر آب های ژرف

رئیس جهاد دانشگاهی نیز در این دیدار  گفت: اعتقاد داریم  تولید علم برای حل مشکلات جامعه موثر است. علم در جهاد دانشگاهی کاربردی شده و به تولید ثروت و اشتغال منجر می شود و تمام موضوعات علمی در جهاد دانشگاهی با این نگاه و به صورت مساله محور و کاربردی مطرح و پیگیری می شود.

وی اضافه کرد: نگاه در جهاد دانشگاهی کاملا نگاه کاربردی به حل مساله است. ما مسئله‌ای را دنبال نخواهیم کرد مگر اینکه یک مشکلی را از جامعه حل کند. به عنوان نمونه در حال حاضر بحث آب یکی از مسایل مهمی است که جهاد دانشگاهی پیگیر آن است.

طیبی خاطرنشان کرد: بهتر است مدیریت در خریدهای خارجی انجام شود تا بتوانیم با خرید تکنولوژی و ورود آن به کشور از امتیاز انتقال تکنولوژی استفاده کنیم.

وی با ابراز نگرانی از وضعیت آب در کشور تاکید کرد: چاره ای نداریم که آب دریا را شیرین کنیم و در این راستا می توان از پتانسیل های موجود در جهاد دانشگاهی بهره برد. به عنوان نمونه بحث آب های ژرف که در جهاد دانشگاهی واحد صنعتی اصفهان پیگیر آن است، می تواند به ویژه در استان اصفهان راهگشا باشد.

* جهاددانشگاهی از نهادهای مورد نیاز شهرداری اصفهان است

شهردار اصفهان نیز در دیدار با رییس جهاد دانشگاهی اظهار کرد: با توجه به نگاهی که جهاددانشگاهی به فعالیت های مختلف شهری دارد حضور این مجموعه نه تنها نیاز شهرداری اصفهان، بلکه نیاز شهرداری‌‎های کل کشور است.

قدرت الله نوروزی سپس به حوزه گردشگری اشاره کرد و ادامه داد: جهاد دانشگاهی می تواند در بخش گردشگری نیز کمک کننده باشد. شهر اصفهان نمونه ای برای ایران در جهان محسوب می شود و احیایی که در اصفهان به دنبال آن هستیم باید در مسیر درست و صحیح گردشگری قرار گیرد که اولویت اصفهان است.

وی با بیان اینکه وضعیت آبی اصفهان وخیم است، خاطرنشان کرد: فضای سبز و آبیاری فضای سبز از موضوعات اساسی و بسیار مهم است. ما در حال حاضر با پساب و چاه‌های موجود در حال آبیاری آن هستیم و یک قطره از آب شرب نیز استفاده نمی‌کنیم.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری کار ایران، تاریخ انتشار: 9 تیر 1397، کدخبر: 638930 ، www.ilnanews.com
اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۲۳ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۳
0
0
این شهر باید مدیریت مصرف داشته باشد ؛ آب مهم ترین مشکل این شهر است
ا.ح75
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۲۰ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۱
0
0
اصفهان در خیلی از مواقع حقش خورده شد
ن.ف83
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین