پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۳۷۹۵۷
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۰۹ تير ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۷
مدیر آموزش و پرورش دشتستان استان بوشهر گفت: امسال 40 دانش آموز دشتستانی در نهمین دوره مسابقات نانو از بین 18 هزار شرکت کننده در مرحله اول به مرحله کشوری راه یافتند.
شعار سال: مدیر آموزش و پرورش دشتستان استان بوشهر گفت: امسال 40 دانش آموز دشتستانی در نهمین دوره مسابقات نانو از بین 18 هزار شرکت کننده در مرحله اول به مرحله کشوری راه یافتند.

سید حسن لواسانی‌فرد با اشاره به استعداد خوب دانش‌آموزان دشتستان، یکی از موفقیت‌های حوزه دانش آموزی در این شهرستان را پیشرفت در زمینه علوم و فناوری نانو دانست و اظهار داشت: کسب مقام‌های برتر دوم و سوم کشوری و مدال نقره در سال گذشته در حوزه نانو از افتخارات دانش آموزان دشتستانی در سه سال اخیر بوده است.

وی افزود: امسال 40 دانش آموز دشتستانی در نهمین دوره مسابقات نانو از بین 18 هزار شرکت کننده در مرحله اول به مرحله کشوری راه یافتند.

مدیر آموزش و پرورش دشتستان تصریح کرد: دانش آموزان راه یافته به مرحله کشوری این مسابقات برای درخشش در مرحله کشوری در حال آمادگی و گذراندن دوره‌های آموزشی هستند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار: 9 تیر 1397، کدخبر: 13970409000314 ، www.bushehr.farsnews.com
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۵۰ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۴
0
0
ا.ح75
اینها درد نکند که افتخار بزرگی را برای استان آفریدند
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۳۲ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۶
0
0
امیدواریم این عزیزان بتوانند رتبه های خوبی را برای استان بیاورند
ا.ح75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین