پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۳۷۹۵۹
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۰۹ تير ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۸
فرماندار زنجان گفت: طبق مهلت‌های قانونی تعیین شده؛ بحث واگذاری امور شهرداری به بخش خصوصی باید تا آخر تیرماه تعیین تکلیف شود.
شعار سال: فرماندار زنجان گفت: طبق مهلت‌های قانونی تعیین شده؛ بحث واگذاری امور شهرداری به بخش خصوصی باید تا آخر تیرماه تعیین تکلیف شود.

رضا عسگری اظهار کرد: بحث واگذاری امور شهر و فضای سبز شهرداری زنجان برای بررسی و تایید به کمیته تطبیق فرمانداری ارسال شده است.

فرماندار زنجان با اشاره به اینکه پس از ارسال این طرح به فرمانداری یک سری موضوعات بود که باید حل می‌شد که از شهرداری و شورای شهر خواستیم آن را برطرف و توضیحات مربوط را ارائه دهد؛ اضافه کرد: یکی از مشکلات این بود که مصوبه وقتی از شورا می‌آید باید پیوست‌ها را نیز به کمیته تطبیق ارسال کنند و دیگری این بود که طبق قانون، شورا نمی‌تواند در این زمینه طرحی داشته باشد و اگر اعضا نظراتی دارند باید در قالب لایحه شهرداری ارائه شود.

وی با اشاره به اینکه پس از رفع این ایرادات فرمانداری یک مهلت دو هفته‌ای دیگر نیز دارد تا آن را بررسی کند؛ گفت: پس از این بازه زمانی نیز اگر لایحه مغایرتی با قانون نداشت؛ تصویب و در غیر این صورت رد می‌شود.

عسگری با بیان اینکه شهرداری یک مهلت قانونی برای ارائه لایحه دارد؛ افزود: مهلت‌های قانونی را اگر نگاه کنیم باید تا آخر تیرماه تعیین تکلیف شود.

فرماندار زنجان گفت: اگر مغایرت قوانین در واگذاری امور وجود نداشته باشد؛ مصوبه اجرایی می‌شود اما در غیر این صورت یک فرآیند طولانی‌تری را طی می‌‎کند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار: 9 تیر 1397، کدخبر: 13970409000126 ، www.zanjan.farsnews.com
اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۴۱ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۴
0
0
ا.ح75
بخش خصوصی می‌تواند در حل و فصل بسیاری از مشکلات عمرانی در شهر ها تاثیر گذار باشد
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۵۲ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۵
0
0
باید در کنار بررسی این مسیله به مسیله مهم تری نیز پرداخته شود و ان اینکه نظاارت براین بخش خصوصی چطور خواهد بود
م.ص76
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین