پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۳۷۹۶۳
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۰۹ تير ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۸
رئیس اتاق بارگانی، صنعت، معدن و کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به مسدود شدن حساب‌ بانکی برخی فعالان اقتصادی استان گفت: حساب یکی از این فعالان به دلیل بدهی ۳ میلیون تومانی از تامین اجتماعی مسدود شده است.
شعار سال: رئیس اتاق بارگانی، صنعت، معدن و کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به مسدود شدن حساب‌ بانکی برخی فعالان اقتصادی استان گفت: حساب یکی از این فعالان به دلیل بدهی ۳ میلیون تومانی از تامین اجتماعی مسدود شده است.
 جبار کیانی‌پور در نشست با سردار یداله بوعلی فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: در حالی برخی فعالان اقتصادی میلیاردها تومان از دولت طلب دارند ولی به دلیل بدهی 3 تا 4 میلون تومانی حساب تمامی سهامدارانشان مسدود شده است.

وی با بیان اینکه تامین اجتماعی به بهانه عدم پرداخت مطالباتش توسط دولت حساب فعالان اقتصادی را مسدود می‌کند، عنوان کرد: خودتحریمی درون مجوعه مهمترین دلیل مشکلات اقتصادی کشور است زیرا دلیلی ندارد با یک عطسه از بیرون اقتصاد ما به خطر بیفتد.

کیانی‌پور با تاکید بر اینکه سودهای پلکانی کمر اقتصاد را شکسته است، ابراز کرد: بسیاری از پیمانکاران با ارز 9 هزار تومانی با فهرست‌بهای گذشته هنوز به خاطر پویایی انقلاب کار می‌کنند و لحظه‌ای درنگ نمی‌شود ولی برخی ادارات دولتی سنگ اندازی می‌کنند.

رئیس اتاق بارگانی، صنعت، معدن و کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد افزود: چگونه یک فعال اقتصادی که بیش از 300 نیرو را سال‌ها تربیت و شغل ایجاد کرده امروز باید به بهانه بدهی 4 میلیون کارگاه خود را تعطیل کند تا این کارگران بیکار شوند.

کیانی‌پور تصریح کرد: نظام سلطه از انقلاب مشروطه تاکنون سیاست زورگویی خود را دنبال می‌کند و هیچ وقت با کشور ایران ارتباط صمیمانه‌ای نداشته و بلکه به دنبال منافع خود به هر قیمتی است و برای عدم ثبات امنیتی و اقتصادی در ایران از هیچ کوششی دریغ نمی‌کنند.

وی با تاکید بر اینکه دولت باید برای برطرف کرن مشکلات اقتصادی تدبیری بیاندیشد، گفت: برای کنار گذاشتن این توطئه دشمن تمامی مردم و گروه‌های سیاسی و صاحبنظران حوزه‌های مختلف بویژه عرصه اقتصاد با اتحاد و همدلی ورود کنند زیرا همگی در یک کشتی نشسته‌ایم.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 9 تیر 1397، کدخبر: 1764201 ، www.tasnimnews.com
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۲۶ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۵
0
0
ا.ف75
حالا ما یک سری از افراد رو داریم که میلیاردی وام می گیرن بعد نمیدن و درخواست وام بعدیشون هم پذیرفته میشه!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۵۲ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۴
0
0
خوب بانک ها باید همکاری بیشتری در زمینه اقتصادی با بازرگانان انجام دهد
م.ص76
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین