پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۳۷۹۹۹
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۰ تير ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۱
رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: خراسان رضوی برای موفقیت در حوزه فرهنگی بیش از پول نیازمند تغییر نگاه است.

شعارسال:رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: خراسان رضوی برای موفقیت در حوزه فرهنگی بیش از پول نیازمند تغییر نگاه است.

 حجت الاسلام والمسلمین احمد مازنی که صبح امروز در نشست اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با استاندار خراسان رضوی در محل استانداری این استان سخن می‌گفت در ادامه اظهار کرد: اگر بتوانیم گردشگران مسلمان را به مشهد جذب کنیم، اتفاقات ویژه‌ای خواهد افتاد و ما از استاندار درخواست داریم تا مسئولیت شعبه ویژه کمیسیون فرهنگی در خراسان رضوی را بپذیرد و با همکاری نمایندگان خوب استان در کمیسیون فرهنگی فعالیت‌های لازم را انجام دهند.

وی با اشاره به فرارسیدن هفتم تیر ماه سالروز شهادت شهید بهشتی و یارانش ادامه داد: هفتم تیر نماد وحدت بین قواست و این پدیده موضوعی است که ما امروز در کشور به شدت به آن نیاز داریم و باید آن را در ابعاد مختلف تقویت کنیم.

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: این روز همچنین سالروز شهادت گروهی از مسئولان ما توسط یک گروه تروریستی است که بیش از ۱۷ هزار نفر را در کشور ما به شهادت رساندند است که نماد مظلومیت بود.

مازنی خاطرنشان کرد: شهادت شهید بهشتی به یکی از بحران‌های سیاسی در کشور ما خاتمه داد زیرا نشان داد که حقیقت چیست و جریان انحرافی را مشخص کرد و خطوط سیاسی را به نمایش گذاشت که این از برکات شهادت است چنانکه ما در حادثه عاشورا شاهد این موضوع هستیم.

وی عنوان کرد: ما در کمیسیون فرهنگی باید ادامه دهنده مسیر شهدا باشیم از جمله شهید بهشتی و همچنین شهدایی مانند شهدای مجلس و از همین رو باید در امر تقنین با جدیت فعالیت کنیم و در کنار آن نظارت بر اجرای قوانین را نیز مد نظر و مورد توجه قرار دهیم.

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: دستگاه‌های زیادی در حوزه فرهنگی فعالیت می‌کنند و ما باید تلاش کنیم تا بتوانیم آن‌ها را با یکدیگر هماهنگ کنیم تا بتوانند در یک مسیر حرکت کرده و مشکلات و مسائل ما را حل کنند.

مازنی با بیان اینکه استاندار خراسان رضوی پیشنهاد تاسیس شعبه‌ای از کمیسیون فرهنگی مجلس در مشهد را دادند؛ گفت: ما مسئولیت این شورا را به خود شما واگذار می‌کنیم زیرا هیچکس شایسته‌تر از شما و نماینده ولی فقیه و تولیت آستان قدس رضوی برای این امر نیست.

وی اظهار کرد: وقتی ما صحبت از گردشگری می‌کنیم بسیاری فکر می‌کنند که مردم دنیا برای کارهای نامشروع سفر می‌کنند و یا مردم ما به این نیت به گردشگری می‌پردازند در صورتی که به تعبیر سهراب سپهری در حوزه گردشگری چشم‌ها را باید شست.

در ادامه این نشست فاطمه ذوالقدر طی سخنانی تصریح کرد: فعالیت‌های خوبی در حوزه گردشگری صورت گرفته است و در صورتی که بتوان پرواز مستقیمی بین مشهد و قاره آفریقا برقرار کنیم قطعا خواهیم توانست به مطالبات مردم آفریقا بیش از پیش توجه کنیم و آن‌ها را وارد چرخه گردشگری کشور کنیم.

وی خاطرنشان کرد: در مورد مسائل زنان در استان خراسان فعالیت‌های خوبی صورت می‌گیرد و ما در مجلس تصویب کردیم که نیم درصد از مجموع اعتبارات استان‌ها صرف مسائل زنان شود و در کنار آن برای بیمه زنان سرپرست خانوار نیز اعتبارات لازم را به تصویب رسانده‌ایم که امیدواریم بتوانیم در سالیان آینده این اعتبارات را افزایش بدهیم.

در ادامه جمشید جعفرپور نیز طی سخنانی گفت: دشمن در دشمنی با ما ثابت قدم است و تفاوت آن‌ها با هم این است که گروهی معتقد بودند که فشار خارجی برای نابودی نظام ما کارساز نیست و گروه جدید گمان می‌برند که کارساز است و در این شرایط ما باید با وحدت خود کارایی نظام را افزایش داده و مانع از رسیدن دشمن به اهداف خود شویم.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا،تاریخ انتشار7تیر 97، کدخبر: 97040703901،www.isna.ir

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۴۳ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۱
0
0
شما برو سلفیتو بگیر
ابروی روحانیت رو شما یه تنه بردی
ا.ف75
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۲۳ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۳
0
0
حرف زیاد میزنیم و عمل کم اگه واقعا به حرفاتون اعتقاد دارید چرا عملیش نمیکنید؟
س.د76
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین