پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 18
کد خبر: ۱۳۸۱۲۴
تاریخ انتشار : ۱۰ تير ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۲
شرکت اسپانیایی «رودریگرز لوپز» برای اجرای فاز اول کارخانه‌های خود در ایران در قالب سرمایه‌‌گذاری مشترک اعلام آمادگی کرده است. بابک اسماعیلی، در حاشیه نمایشگاه تجهیزات پزشکی تهران افزود: تهران الکتریک نماینده رسمی این شرکت در ایران، خاورمیانه و کشورهایCIS است. وی در گفت‌وگو با «دنیای اقتصاد»، با اشاره به اینکه بسیاری از شرکت‌ها به دنبال تولید در ایران هستند، اضافه کرد: همکاری «تهران‌الکتریک» و «رودریگرز لوپز» با هدف ساخت آمبولانس با کیفیت و استانداردهای جهانی در داخل انجام می‌شود.

شعار سالمدیرعامل تهران الکتریک گفت: شرکت اسپانیایی «رودریگرز لوپز» برای اجرای فاز اول کارخانه‌های خود در ایران در قالب سرمایه‌‌گذاری مشترک اعلام آمادگی کرده است. بابک اسماعیلی، در حاشیه نمایشگاه تجهیزات پزشکی تهران افزود: تهران الکتریک نماینده رسمی این شرکت در ایران، خاورمیانه و کشورهایCIS است. وی با اشاره به اینکه بسیاری از شرکت‌ها به دنبال تولید در ایران هستند، اضافه کرد: همکاری «تهران‌الکتریک» و «رودریگرز لوپز» با هدف ساخت آمبولانس با کیفیت و استانداردهای جهانی در داخل انجام می‌شود.

وی گفت: تهران الکتریک علاوه بر همکاری مشترک با «رودریگرزلوپز» برای ساخت آمبولانس، در حوزه بیمارستان‌های صحرایی، موتور آمبولانس و کمپ‌های بیمارستانی در مناطق محروم نیز سرمایه‌‌گذاری مشترک خواهد داشت. وی با اشاره به اینکه سالانه دو هزار دستگاه آمبولانس وارد کشور می‌شود، گفت: برای هر دستگاه با میانگین تجهیزات داخلی ۵۰۰ تا ۸۰۰ میلیون تومان ارز از کشور خارج می‌شود که با ایجاد خط تولید در ایران ۷۰ درصد این رقم که اغلب آن مربوط به عوارض گمرکی است، صرفه‌جویی می‌شود. اسماعیلی تصریح کرد: با توجه به لوازم جانبی درون کابین، آمبولانس‌های مزبور قابلیت انجام عمل‌های جراحی ضروری حین انتقال را نیز دارند. وی سوریه، عراق و افغانستان را از مشتریان تهران الکتریک در این زمینه دانست و گفت: اسپانیا تنها کشور اروپایی است که در اوج تحریم‌ها نیز با ایران همکاری داشت. رامان، نماینده «رودریگرز لوپز» نیز در ادامه گفت: شرکت‌های تجاری در سیاست دخالت نمی کنند و با توجه به اینکه اروپا رای خود را به همکاری با ایران داده همکاری ما نیز ادامه خواهد داشت. وی افزود: ایران بازاری بسیار مناسب برای کشورهای اروپایی و به‌ویژه اسپانیا هست و به همین دلیل معاملات تجاری ما از اهمیت بالایی برخوردار است. وی با اشاره به اینکه رودریگرز با شرکت‌های متعددی در ایران همکاری دارد، اضافه کرد: حتی اگر به لحاظ مالی روابط قابل‌توجهی نداشته باشیم، اما این ارتباطات برای اسپانیا مهم است. رامان تاکید کرد: دولت اسپانیا از شرکت‌هایی که با ایران تبادل تجاری دارند با مشوق‌های مالیاتی حمایت می‌کند. یادآوری می‌شود شرکت «رودریگرز لوپز» از شرکت‌های مطرح دنیا در زمینه ساخت آمبولانس است که کارخانه‌های متفاوتی در سراسر دنیا دارد این شرکت هر دو ساعت یک آمبولانس تولید می‌کند.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از روزنامه دنیای اقتصاد ، تاریخ انتشار 9 تیر 97، کدمطلب:۳۴۰۷۰۶۹، www.donya-e-eqtesad.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین