پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۳۸۱۴۱
تاریخ انتشار : ۱۰ تير ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۳
استاندار خوزستان با تاکید بر لزوم تکمیل زیرساخت‌های در حال احداث در مرز چذابه تا پیش از اربعین از چهارخطه شدن عمده مسیر اهواز – چذابه خبر داد.
شعار سال: استاندار خوزستان با تاکید بر لزوم تکمیل زیرساخت‌های در حال احداث در مرز چذابه تا پیش از اربعین از چهارخطه شدن عمده مسیر اهواز – چذابه خبر داد.

غلامرضا شریعتی در جلسه ستاد اربعین خوزستان که (۹ تیرماه) در پایانه مرزی چذابه برگزار شد، با اشاره به برگزاری مرتب جلسات این ستاد اظهار کرد: نخستین جلسه ستاد اربعین خوزستان در سال جاری برای بررسی مشکلات در پایانه مرزی چذابه برگزار شده تا موانع در حوزه های مختلف زیرساختی مورد بررسی قرار بگیرد.

وی تصریح کرد: تمام تلاش ما این است که سفر اربعین امسال با حداقل مشکل و بهتر از سال گذشته برگزار شود. زیرساخت‌هایی که در حوزه‌های مختلف از جمله آب و فاضلاب و راهداری در حال ایجاد هستند باید تکمیل و پیش از اربعین به بهره‌برداری برسند.

استاندار خوزستان عنوان کرد: وضعیت زیرساختی مسیر سفر اربعین در سال گذشته بهتر شده بود و امسال نیز عمده مسیر چذابه به اهواز چهارخطه خواهد شد. پارکینگ وسیعی نیز در این منطقه وجود دارد اما در صورت نیاز پارکینگ توسعه داده می‌شود.

شریعتی با بیان اینکه مسیر مواکب در چذابه تغییر داده شده است، گفت: در این زمینه طرحی جامع تدوین شده است و طبق آن عمل خواهیم کرد. باید مسیر مواکب استاندارد باشد و سازه‌های آن نیز ایجاد شوند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری دانشجویان ایران، تاریخ انتشار: 10 تیر 1397، کدخبر: 97041005078 ، www.isna.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین