پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۳۸۱۴۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۰ تير ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۰
رئیس سازمان چای کشور با اشاره به واریز بیش از ۸۳ میلیارد تومان توسط این سازمان به حساب چایکاران شمالی گفت:‌ ۶۰ درصد از مطالبات چایکاران گیلان و مازندران پرداخت شد.

شعار سال: حبیب جهانساز اظهار داشت:‌ در حال حاضر با احتساب پرداخت 83 میلیارد و 639 میلیون تومان توسط سازمان چای کشور،‌ بیش از 60 درصد مطالبات چایکاران شمالی اعم از استان‌های گیلان و مازندران به حساب آنان واریز شده است.

رئیس سازمان چای کشور میزان خرید برگ سبز چای درجه یک از چایکاران شمالی را برشمرد و تصریح کرد:‌ تا به امروز حدود 35 هزار و 542 تن برگ ‌سبز چای درجه یک از کشاورزان شمالی تحویل گرفته شده است که طبق محاسبات 54 درصد از کل خرید برگ سبز را شامل می‌شود.

جهانساز میزان برگ سبز خریداری شده درجه دوم از کشاورزان را حدود 30 هزار و 877 تن اعلام کرد و ابراز داشت:‌ در این نوبت از برداشت محصول، 46 درصد از چای تحویل داده شده توسط چایکاران استان‌های گیلان و مازندران به کارخانجات فرآوری درجه دوم بوده است.

وی مجموع کل برگ سبز چای خریداری شده از چایکاران اعم از درجه یک و دو را برشمرد و خاطرنشان کرد:‌ تا تاریخ هشت تیر بیش از 66 هزار و 419 تن انواع برگ سبز چای از سطح باغات شمال توسط کشاورزان برداشت و به کارخانجات چایسازی تحویل داده شده است.

رئیس سازمان چای کشور به ارزش این میزان از برگ سبز خریداری شده اشاره کرد و بیان داشت: طبق آخرین گزارشات تدوین شده ارزش این مقدار چای خریداری شده ‌ 144 میلیارد تومان برآورد می‌شود که نسبت به سال گذشته حدود هفت درصد افزایش داشته است.

جهانساز میزان تولید چای خشک در کارخانجات چایسازی شمال را نیز مورد تأکید قرار داد و عنوان کرد:‌ این واحدهای فرآوری محصول چای از برگ سبز تحویلی چایکاران شمالی حدود 14 هزار و 944 تن چای خشک در درجه‌های مختلف و متنوع استحصال کرده‌اند.

وی با تأکید بر اینکه تاکنون بیش از 83 میلیارد تومان از مطالبات چایکاران پرداخت شده است افزود:‌ از این میزان پرداختی،‌ 58 میلیارد و 228 میلیون تومان مربوط به قدرالسهم کارخانجات و 25 میلیارد و 411 میلیون تومان نیز مربوط به قدرالسهم کارخانجات است.

رئیس سازمان چای کشور با اظهار امیدواری از اینکه مابقی مطالبات نیز به تناوب پرداخت می‌شود اظهار داشت:‌ با پیگیری‌ها و رایزنی‌های انجام شده با سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی انتظار داریم اعتبار لازم جهت پرداخت باقیمانده مطالبات چایکاران نیز تأمین شود.

سایت شعار سال، با تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار 9 تیر 97، کد مطلب: 1764006، www.tasnimnews.com


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۰۲ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۵
0
0
ا.ف75
الان با این خبر باید چایی کاران خوشحال باشن؟ ما این همه خرج بیهوده داریم می ریزیم به جیب عده ای معلوم الحال بعد پول چایی کارای زحمت کش ما باید به تعویق بیفته؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین