پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۳۸۱۴۶
تاریخ انتشار : ۱۰ تير ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۴
استاندار هرمزگان با بیان اینکه باید به دنبال منابع جدید آبی در استان باشیم که احداث آب شیرین کن ها در این راستا انجام می‌شود، گفت: بهره‌برداری از فاز اول آب شیرین کن بندرعباس بسیار ضروری است.
شعار سال: استاندار هرمزگان با بیان اینکه باید به دنبال منابع جدید آبی در استان باشیم که احداث آب شیرین کن ها در این راستا انجام می‌شود، گفت: بهره‌برداری از فاز اول آب شیرین کن بندرعباس بسیار ضروری است.

 فریدون همتی در جمع خبرنگاران با تاکید بر لزوم تسریع در بهره برداری از فاز اول آب شیرین کن 100 هزار متر مکعبی بندرعباس، عنوان کرد: با توجه به وجود خشکسالی چندین ساله در استان و کاهش قابل توجه حجم آب مفید سد استقلال میناب، بهره برداری از فاز اول آب شیرین کن بندرعباس بسیار ضروری است.

وی با بیان اینکه هرمزگان در شرایط سخت آبی قرار دارد، افزود: مردم باید صرفه جویی در مصرف آب را در شرایط موجود به عنوان یک اولویت مهم قرار دهند.

استاندار هرمزگان افزود: برای مدیریت مصرف و تامین آب در هرمزگان اقداماتی همچون کف شکنی و توسعه چاه‌ها، کاهش مصرف آب شرب در  فضای سبز شهری و کاهش مصرف آب در ادارات به طور جدی در دستور قرار گرفت، اما باید به دنبال منابع جدید آبی در استان باشیم که احداث آب شیرین کنها در این راستا انجام می شود.

همتی تصریح کرد: در دولت تدبیر و امید تحولات اساسی در احداث آب شیرین کن‌ها در هرمزگان صورت گرفت به شکلی که ۲۰ سایت آب شیرین کن در شهرها و روستاهای استان راه‌اندازی شده و ۱۵ سایت آب شیرین کن نیز در هرمزگان در حال احداث است.

همچنین استاندار هرمزگان به همراه مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کشور از روند آماده سازی آب شیرین کن 100 هزار متر مکعبی بندرعباس بازدید به عمل آورد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری دانشجویان ایران، تاریخ انتشار: 10 تیر 1397، کدخبر: 97041005135 ، www.isna.ir
اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین