پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۳۸۱۵۱
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۰ تير ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۸
استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه عملیات جست‌وجوی پیکر جانباختگان هواپیمای "تهران ــ یاسوج" در ارتفاعات دنا به اتمام رسیده است، گفت: محل سقوط ATR تحت حفاظت قرار دارد.
شعار سال: استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه عملیات جست‌وجوی پیکر جانباختگان هواپیمای "تهران ــ یاسوج" در ارتفاعات دنا به اتمام رسیده است، گفت: محل سقوط ATR تحت حفاظت قرار دارد.

 علی‌محمد احمدی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به آزمایشات انجام‌شده از جمله DNA پیکر 63 یا 64 نفر از جانباختگان سانحه هوایی ای.تی.آر. تهران ــ یاسوج کامل بوده و تحویل خانواده جانباختگان شده‌اند.

وی با اشاره به اینکه پیکر یکی دو نفر آخر از جانباختگان نیز شناسایی شده و در حال تحویل به خانواده‌ها آنان است، عنوان کرد: هیچ جسد سالمی از ابتدای عملیات جست‌وجو تا انتهای آن پیدا نشد و تمامی آنان متلاشی شده بودند و البته برخی از اجساد شرایط نسبی بهتری نسبت به سایر اجساد داشتند.

احمدی با اشاره به اینکه محل سقوط هواپیمای تهران ــ یاسوج یخچالی بوده است، ابراز کرد: به‌دلیل برخورد شدید هواپیما با کوه اشیاء و وسایل جانباختگان به اطراف پرتاب شده بودند که به همین دلیل هم‌اکنون با وجود پایان عملیات جست‌وجوی پیکر جانباختگان هنوز از منطقه محل سقوط حفاظت می‌شود.

نماینده عالی دولت در استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: مرحله اول عملیات در ارتفاعات دنا یعنی جست‌وجو و انتقال پیکر جانباختگان به اتمام رسیده ولی مرحله دوم یعنی حفاظت، جمع‌آوری اسناد و اشیاء جانباختگان ادامه دارد.

احمدی بیان کرد: در صورت تمایل سازمان هواپیمایی به انتقال لاشه هواپیما مطابق با قوانین بین المللی این اقدام نیز در مراحل بعدی در دستور کار قرار می‌گیرد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 10 تیر 1397، کدخبر: 1764700 ، www.tasnimnews.com
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۲:۲۶ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۵
0
0
ا.ف75
واقعا حادثه تلخی بود که خیلی طول میکشه تا مردم بخوان داغش رو فراموش کنن
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۵۲ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۴
0
0
به نظر خیلی این عملیات با توجه به فصل گرما داره کند پیش میره
م.ص76
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین