پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۳۸۲۱
تاریخ انتشار : ۱۹ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۲
آخرین گزارش سامانه علم سنجی اعضای هیات علمی دانشگاه های علوم پزشکی نشان می دهد دکتر محمد عبداللهی استاد دانشگاه علوم پزشکی تهران بالاترین اچ ایندکس را در میان استادان ایرانی دارد.

شعار سال: گروه علم سنجی و انتشارات معاونت تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت، سامانه علم سنجی اعضای علمی را ایجاد کرده است.

۶۸ دانشگاه و ۷۹۰ مرکز تحقیقاتی در این سامانه وجود دارند و ۱۷ هزار و ۲۰۳ عضو هیات علمی در این سامانه دارای پروفایل هستند.

اچ ایندکس H-Index شاخصی عددی است که می‌کوشد بهره‌وری و تاثیرگذاری علمی دانشمندان را به صورت کمی نمایش دهد. این شاخص با در نظر گرفتن تعداد مقالات پر استناد افراد و تعداد دفعات استناد شدن آن مقالات توسط دیگران محاسبه می‌شود.

بر اساس این سامانه در حال حاضر محمد عبداللهی در مرتبه استاد و دارای دکتری تخصصی (PhD) داروسازی / سم شناسی داروشناسی از دانشگاه علوم پزشکی تهران ۶۱۳ مقاله دارد که ۱۱۶۲۶ بار به این مقالات ارجاع داده شده و شاخص H-Index وی ۵۵ است. عدد ارجاع به ازای مقاله وی نیز ۱۸/۹۷ است.

معرفی اساتید دارای بیشترین ارجاع

معرفی اساتید دارای بیشترین ارجاع

۲۰ استادی که بیشترین عدد H-Index را دارند رضا ملک زاده، فریدون عزیزی، باقر لاریجانی، عباس شفیعی،نیما رضایی، حسین حسین زاده، شاهین آخوندزاده بستی، مرتضی محمودی، رویا کلیشادی، احمد اسماعیل زاده، علی نخودچی، شکوفه نیک فر، محمود رفیعیان کوپایی، پروین میرمیران، رسول دیناروند، حسین نجم آبادی، لیلا آزادبخت، احمدرضا دهپور و علیرضا فرومدی هستند.

دانشگاه علوم پزشکی تهران با یک هزار و ۸۸۲ عضو هیات علمی در این سامانه و دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با یک هزار و ۳۵۴ عضو هیات علمی در این سامانه بیشترین اعضا را دارند.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار 17 فروردین 1395، کد مطلب: 3590852: آدرس سایت: www.mehrnews.com/


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین