پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۳۸۲۴۲
تاریخ انتشار : ۱۱ تير ۱۳۹۷ - ۰۴:۱۳
سردار آزمون با خداحافظی عجیب خود بعد از مسابقات جام جهانی جامعه فوتبال را در شوک فرو برد و البته واکنش‌هایی هم این موضوع در پی داشت.

شعارسال: سردار آزمون با خداحافظی عجیب خود بعد از مسابقات جام جهانی جامعه فوتبال را در شوک فرو برد و البته واکنش‌هایی هم این موضوع در پی داشت.

یکی از کسانی که به موضوع خداحافظی سردار آزمون ورود کرد وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی بود. علی ربیعی امروز در بیست و هشتمین سفر استانی خود در دولت دوازدهم در جمع برخی کارآفرینان گنبد کاووس در این خصوص گفت:

سردار آزمون بازیکن خوب گنبدی تیم ملی فوتبال کشورمان نباید به خاطر برخی حرف ها از تیم ملی قهر کند. حتما با او گفت و گو کنید و بگویید تا جایی که توان دارد باید همچنان به تیم ملی خدمت کند.

علی ربیعی ادامه داد:

امروز آقای آزمون به عنوان یک نماد خوب به گنبد کاووس می آید و حتما با اوکه سردار ما و مورد احترام همه ماست صحبت کنید . او نماد یک گنبدی است و اگر فرصت داشتم می ماندم و به او خیر مقدم می گفتم . تا وقتی من در گرگان هستم با سردار آزمون صحبت کنید و نتیجه را به من بگویید .

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت پارس فوتبال، تاریخ انتشار: 8تیر1397 ، کدخبر: 565686 : www.parsfootball.com


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین