پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۳۸۳۴۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۱ تير ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۷
‌استاندار سیستان و بلوچستان با معتمدین شهرستان‌های شمالی استان برای رفع مشکلات این منطقه دیدار و گفت وگو کرد.
شعار سال: ‌استاندار سیستان و بلوچستان با معتمدین شهرستان‌های شمالی استان برای رفع مشکلات این منطقه دیدار و گفت وگو کرد.

 ‌سید دانیال محبی در این دیدار گفت: خشکسالی این منطقه موجب شده تا مشکلات معیشتی بر مردم غلبه کند و مقابله با این بحران تلاش همه را می‌طلبد‌.

وی با بیان اینکه سیستان و بلوچستان از نظر شاخص‌های توسعه‌ای فاصله قابل توجهی با دیگر استان‌ها دارد، افزود: باید در شرایط فعلی بدنبال توسعه متوازن و همه جانبه بود‌.

علیرضا نورا سرپرست معاونت اقتصادی استانداری نیز در این نشست گفت: ۳۸ مصوبه برای توسعه منطقه سیستان به وزیر کشور پیشنهاد داده‌ایم که با آن‌ها موافقت شده و به زودی با سفر مسئولان به استان به مرحله اجرا در خواهد آمد‌.

محمدعلی پیری فرماندار هیرمند هم در این جلسه، تسهیل در تردد مرزنشینان به آن سوی دیوار امنیتی و صدور مجوز انتقال دام دامداران استان را به سایر استان‌ها خواستار شد و گفت: تنها استان کشور هستیم که دامداران اجازه انتقال دام‌های خود را به سایر استان‌ها ندارند‌.

در این نشست جمعی از معتمدان شمال استان برای پیگیری حق آبه هیرمند از افغانستان و همچنین مدیریت مصرف آب در منطقه تاکید کردند‌.

رونق تجارت با استفاده از ظرفیت بازارچه های مرزی، بکارگیری نیروهای متخصص و تحصیل کرده بومی‌، فراهم کردن شرایط مناسب برای خروج دام زنده سبک به خارج از استان و همچنین خرید دام از دامداران از دیگر خواسته‌های مردم منطقه بود‌.

در این نشست مردم و معتمدین همچنین راه کارهایی برای مقابله با بحران خشکسالی ارائه کردند و خواستار بررسی این راه کارها شدند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری دانشجویان ایران، تاریخ انتشار: 11 تیر 1397، کدخبر: 97041105759 ، www.isna.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۱۹ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۱
0
0
همین سیستان کوچک را هم درست کمنین ما راضی ایم
ن.ف83
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین