پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۳۸۳۵۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۱ تير ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۸
استاندار هرمزگان با تاکید بر اینکه نظرات و تحقق خواسته های اصناف و بازاریان را در تصمیم گیری ها مورد توجه قرار خواهیم داد، گفت: تلاش می کنیم تمامی دغدغه هایی که از سوی نمایندگان اصناف و بازاریان مطرح شده است، در کوتاه ترین زمان ممکن رفع شود.
شعار سال: استاندار هرمزگان با تاکید بر اینکه نظرات و تحقق خواسته های اصناف و بازاریان را در تصمیم گیری ها مورد توجه قرار خواهیم داد، گفت: تلاش می کنیم تمامی دغدغه هایی که از سوی نمایندگان اصناف و بازاریان مطرح شده است، در کوتاه ترین زمان ممکن رفع شود.
دکتر فریدون همتی در نشست صمیمی با نمایندگان اصناف و بازاریان استان هرمزگان، بازاریان را از افراد آگاه و توانمند جامعه دانست و عنوان کرد: در مسیر خروج از رکود و ایجاد رونق اقتصادی همه از تامین کننده مواد اولیه، تولید کننده، توزیع کننده و فروشندگان باید هماهنگ با هم و با وحدت رویه عمل کنند چون اگر یک بخش از مسیر تعادل خارج شود سایر بخش ها را نیز متاثر خواهد ساخت.

وی با بیان اینکه دشمن بدعهد بر علیه کشور ما جنگ اقتصادی به راه انداخته است، افزود: جمهوری اسلامی ایران برای نشان دادن حسن نیت و اتمام حجت در داخل و عرصه بین الملل وارد مذاکرات هسته ای شد و پایبندی خود به توافقات بین المللی را نشان داد اما آمریکا با خروج از این توافق بدعهدی خود را به اثبات رساند.

استاندار هرمزگان با تاکید بر اینکه ایران اسلامی به دانش، فناوری و تکنولوژی های جدید از جمله فناوری هسته ای نیاز دارد، ادامه داد: ما در حوزه هایی همچون درمان و تولید برق به دانش هسته ای نیاز داریم و مسئولان نیز دفاع از حقوق ملت ایران را وظیفه خود می دانند.

همتی تصریح کرد: دشمنان در طراحی های خود می خواهند اجازه ندهند، ایران به دانش و تکنولوژی های جدید دست پیدا کند اما مردم و مسئولان ما نیز اجازه نخواهند داد، حقوق ملت ایران ضایع شود و با ایستادگی و مقاومت از حق خود دفاع خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه در ایران اسلامی، مسئولان از متن مردم برخواسته اند و دولت و ملت از جنس یکدیگر هستند، اظهار داشت: برای رفع مشکلات باید با هم تقسیم کار کنیم و در کنار یکدیگر با اتحاد و همدلی مسائل را حل کنیم.

استاندار هرمزگان خواستار برگزاری منظم نشست اصناف و بازاریان هرمزگان با مسئولان دستگاه های اجرایی استان شد و بیان داشت: در چنین نشست هایی با گفت و گو می توان تدابیر مناسبی برای پیشبرد کارها اندیشید تا خواسته های اصناف و بازاریان محقق شود.

همتی با تاکید بر اینکه نظرات و تحقق خواسته های اصناف و بازاریان را در تصمیم گیری ها مورد توجه قرار خواهیم داد، اضافه کرد: تلاش می کنیم تمامی دغدغه هایی که از سوی نمایندگان اصناف و بازاریان در این نشست مطرح شد، در کوتاه ترین زمان ممکن رفع شود.

وی با بیان اینکه اجرای مناسب طرح تجارت کالاهای ملوانی موجب رونق بیشتر در بازار هرمزگان خواهد شد، خاطرنشان کرد: باید از ظرفیت ملوانان و لنج های حمل کالا و معافیت های گمرکی در نظر گرفته شده برای آنان در هرمزگان هم برای صادرات و رونق تولیدات و هم برای واردات و رونق فروش محصولات در بازار استان استفاده شود.

استاندار هرمزگان افزود: همچنین پیشنهاد ما این است که نمایشگاه های عرضه مستقیم کالا در استان توسط اصناف و بازاریان هرمزگان برگزار شود و آنها بتوانند با در نظر گرفتن تخفیفاتی کالاهای خود را عرضه کنند.

همتی گفت: برای تامین کالاهای مورد نیاز دستگاه های اجرایی و بنگاه های هرمزگان از بازار استان بخشنامه صادر خواهیم کرد و تا جایی که مقررات اجازه دهد علاقه مندیم تمامی دستگاه ها خرید کالاهای خود را از بازار استان انجام دهند اما در این زمینه قوانینی وجود دارد که دستگاه ها باید خرید خود را از طریق یک سامانه ملی انجام دهند و دستگاه های نظارتی نیز بر این موضوع نظارت دارند.

وی ضمن قدردانی از عملکرد خوب و آگاهانه بازاریان و اصناف هرمزگان، عنوان کرد: اصناف و بازاریان هرمزگان اجازه ندادند، عده ای از مسائل صنفی آنها سواستفاده کنند و با همکاری مناسب شرایط به تعادل خوبی خواهد رسید.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری برنا، تاریخ انتشار: 11 تیر 1397، کدخبر: 724529 ، www.borna.news
اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۲۵ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۳
0
0
باید به این خواسته های مشروع این صنف ها در کشور رسیدگی کاملی بشه
ا.ح75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین