پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۳۸۳۵۷
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۱ تير ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۸
استاندار فارس گفت: با توجه به شرایط ویژه کشور در تابستان امسال، دستگاه های اجرایی استان باید در زمینه صرفه جویی در مصرف برق پیش قدم باشند.
شعار سال: استاندار فارس گفت: با توجه به شرایط ویژه کشور در تابستان امسال، دستگاه های اجرایی استان باید در زمینه صرفه جویی در مصرف برق پیش قدم باشند.
مهندس اسماعیل تبادار در دیدار معاون وزیر نیرو در امور برق، افزود: وضعیت مصرف برق دستگاه های اجرایی باید گزارش شود و میزان صرفه جویی هر کدام از دستگاه ها به صورت مقایسه ای مورد بررسی و تحلیل قرار خواهد گرفت.
نماینده عالی دولت در استان فارس، مدیریت مصرف برق در دستگاه های اجرایی در پایان ساعت اداری را بسیار حائز اهمیت برشمرد و گفت: برای مدیریت این موضوع، کارشناسان خبره از شرکت برق باید در ادارات حضور پیدا کرده و راه های مصرف بهینه انرژی برق را برای کارمندان تشریح کنند.
مهندس تبادار با بیان این که کاهش شدید بارندگی در سال آبی گذشته موجب از مدار خارج شدن نیروگاه های برق آبی و در نتیجه کاهش تولید برق در تابستان شده است، تاکید کرد: در تمام دستگاه ها مسئولان ذیربط باید در پایان ساعت اداری اقدام به کنترل وسایل سرمایشی کرده و از فعالیت غیرضروری آن ها جلوگیری کنند.
وی همچنین با اشاره به اینکه استان فارس قبل از مصوبه دولت، بر اساس اختیارات قانونی ساعات کاری ادارات شهرستان های گرمسیر استان را تغییر داده است تا میزان مصرف برق دستگاه های اجرایی کاهش پیدا کند، گفت: موضوع کنترل میزان مصرف برق، دغدغه ای اساسی و ملی است و ما در استان فارس باید از خودمان شروع کنیم.
استاندار فارس تاکید کرد: میزان مصرف برق هر سال افزایش پیدا خواهد کرد و با توجه به این که میزان بارندگی نیز دچار کاهش شده است، باید برای مدیریت تقاضای مصرف برق برنامه ریزی مناسبی صورت گیرد.
مهندس تبادار در ادامه با تاکید بر ضرورت فعالیت های فرهنگی به منظور آگاه سازی جامعه در خصوص وضعیت تولید برق و کاهش بارندگی اظهارکرد: همراهی مردم، می تواند موجب موفقیت کشور در مدیریت میزان مصرف برق شود.
در این جلسه همایون حائری معاون وزیر نیرو در امور برق نیز ضمن تشریح وضعیت تولید برق در کشور،  گفت: واحدهای خورشیدی و بادی نمی توانند در زمینه تامین نیاز مصرف برق کشور مورد اتکای جدی قرار گیرند و ناچاریم نیروگاه های حرارتی را تقویت کنیم.
وی تصریح کرد: تنها راه مقابله با شرایط موجود صرفه جویی در مصرف است، برای موفقیت در این مسیر چشم ما به همکاری مردم است تا بتوانیم تابستان را با بدون قطعی برق پشت سر بگذاریم.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری برنا، تاریخ انتشار: 11 تیر 1397، کدخبر: 724549 ، www.borna.news
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۲:۲۵ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۵
0
0
ا.ف75
واقعا هیچ گاه دستکگاه دولتی در این صرفه جویی ها هم پای مردم نبودن! یک بار هم که شده این کار رو بکنن بد نیست
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۲:۰۳ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۹
0
0
اگر دستگاه اجرایی صرفه جویی نکند نشان دهنده دلسوز نبودن برای مردم است و باید برق ان دستگاه مدت طولانی قطع شود
م.ص76
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین