پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۳۸۴۵۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۲ تير ۱۳۹۷ - ۰۵:۰۰
خزانه دار شورای شهر تهران گفت: شهردار محترم تهران درباره عدم ارائه گزارش از وضعیت پرونده مالی قائم مقام محترم شهردار محترم اسبق تهران است، از آنجا که پیش از این نیز در این خصوص تذکر داده ام اما متاسفانه پاسخی دریافت نکرده ام. امیدوارم پاسخی بیاید تا به سمت استیضاح نرویم.
شعارسال: حسن رسولی درابتدای جلسه شورای شهر تهران با اشاره به این که يكي از مهم‌ترین مزیت‌های نسبي جريان اصلاحات خاتمي محور، سلامت و راست‌گویی رهبري و رهروان آن است، افزود: تصور كنيد اگر اتفاقات مفسدانه دولت‌های بعد از آقای خاتمي در دوران ٨ساله حضور اين جريان در رأس قدرت انتخابي، رخ‌داده بود آن روز منتقدان وي و امروز معتقدان به او چه رفتاري برمی‌گزیدند.

او گفت: با توجه به هويت یکدست اصلاح‌طلبی شوراي پنجم و اطمينان من(خزانه‌دار) به پاک دستی تمام همكاران، حتماً جناب محمدجواد شیرازی رئیس سابق سازمان بازرسی شهرداری تهران بايد با اثبات يا اصلاح گزاره استفاده‌شده در نوشتارشان به‌عنوان رزمنده‌ای اصلاح‌طلب مبنی بر ایجاد شائبه فشار‌های وارده از سوی برخی مراکز قدرت مبنی بر کنترل و توقف حرکت سازمان بازرسی شهرداری تهران و توصیه های سیاسیون، وزرا، نمایندگان مجلس و شورای شهر برای اغماض در مبارزه با فساد و تخلفات، به صيانت از سرمايه اجتماعي اصلاحات كه بخشي از آن امروز در گروي مواضع و رفتار ما متبلور است كمك كنند.

وی تاکید کرد: انتظار دارم شورا، شهردار و آقاي رئیس به‌سادگی از اين موضوع عبور نكنند. و با ورود دقیق به این ادعا، گزارش کامل آن را به استحضار شهروندان محترم تهران برسانند.

رسولی در تشریح تذکر دوم خود گفت: تذکر من به شهردار محترم تهران درباره عدم ارائه گزارش از وضعیت پرونده مالی قائم مقام محترم شهردار محترم اسبق تهران است، از آنجا که پیش از این نیز در این خصوص تذکر داده ام اما متاسفانه پاسخی دریافت نکرده ام. از این رو مجددا متذکر می شوم، اطلاعات دقیق این پرونده به نمایندگان محترم تهران در شورای اسلامی شهر ارائه گردد و نتیجه اقدامات حقوقی صورت گرفته که متضمن احقاق حقوق شهروندی و صیانت از اموال عمومی است، اعلام گردد.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از سایت خبری تحلیلی اسکان نیوز ، تاریخ انتشار: 10 تیر 1397 ، کدخبر: 11874 ، www.eskannews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۱۹ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۳
0
0
شهرداری تهران دیگر مانند گذشته قدرتمند عمل نکرده است
ا.ح75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین