پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۳۸۴۷۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۲ تير ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۳
عضو شورای شهر تهران با بیان اینکه مسئولان معاونت حمل‌ونقل ترافیک را به شورا احضار می‌کنیم، گفت: باید توضیح دهند که چرا آرم طرح ترافیک را این گونه توزیع کرده‌اند و چرا نام رسانه‌ها را اعلام نکرده‌اند.

شعار سال: عضو شورای شهر تهران با بیان اینکه مسئولان معاونت حمل‌ونقل ترافیک را به شورا احضار می‌کنیم، گفت: باید توضیح دهند که چرا آرم طرح ترافیک را این گونه توزیع کرده‌اند و چرا نام رسانه‌ها را اعلام نکرده‌اند.معاونت حمل ونقل ترافیک باید اسامی دریافت‌کنندگان آرم طرح ترافیک را اعلام کنند.

خلیل‌آبادی با اشاره به انتشار ناقص لیست خبرنگاران دریافت کننده آرم طرح ترافیک، گفت: معاونت حمل ونقل ترافیک باید اسامی دریافت‌کنندگان آرم طرح ترافیک را اعلام کنند.

وی با اشاره به اینکه برخی از مدیران شهرداری، مشاوران شورا، نمایندگان مجلس، آرم طرح ترافیک خبرنگاری دریافت کرده‌اند، گفت: این طرح به نام خبرنگاران است و نباید بچه‌های نمایندگان مجلس یا فرزندان مسئولان نشریه‌ها این طرح را دریافت کنند.

خلیل‌آبادی با بیان اینکه مسئولان معاونت حمل‌ونقل ترافیک را به شورا احضار می‌کنیم، گفت: باید توضیح دهند که چرا آرم طرح ترافیک را این گونه توزیع کرده‌اند و چرا نام رسانه‌ها را اعلام نکرده‌اند.

عضو شورای شهر تهران با اشاره به اینکه شفاف‌سازی کار بسیار خوبی است، گفت: باید نام رسانه‌ها را هم اعلام کنند و مشخص شود که کدام رسانه‌ها آرم طرح ترافیک دریافت کرده‌اند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی انتخاب، تاریخ 9 تیر 97، کد مطلب: 416613: www.entekhab.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۲۷ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۳
0
0
این طرح چرا اینقدر در کشور با حاشیه همراه شده است
ا.ح75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین