پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۳۸۵۰۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۲ تير ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۲
سرپرست معاونت سرمایه گذاری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان رضوی از پرداخت بیش ازیک میلیارد تومان تسهیلات اشتغال روستایی ، عشایری و صنایع دستی دراستان خبرداد.

شعار سال: به گزارش روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنابع دستی و گردشگری خراسان رضوی «احمد دیناری» با اعلام این خبر افزود: در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی ، تولید و اشتغال و در جهت حمایت و تشویق سرمایه گذاری خرد و کلان در رسته های گردشگری و صنایع دستی در شهرستان ها و تلاش درجهت آبادانی روستاها و مهاجرت معکوس، بیش از یک میلیارد تومان تسهیلات به سرمایه گذاران عرصه های گردشگری و صنایع دستی استان خراسان رضوی پرداخت شده است.

وی درباره شرایط این تسهیلات اظهارکرد: دوره زمانی استفاده ازتسهیلات مشارکت مدنی حداکثر دو سال با حداکثر یک سال دوره تنفس و دوره فروش اقساطی حداکثر شش ساله است که برای ایجاد و توسعه پروژه های بخش خصوصی در حوزه های گردشگری روستائی و عشایری درجهت افزایش اشتغال زایی پرداخت شده است.

دیناری یادآور شد: یکی از راه های تمرکززدایی از مرکزاستان و مهاجرت معکوس مردم از شهرهای بزرگ به سمت مناطق دارای قابلیت های گردشگری و توزیع متناسب سفر و سرمایه گذاری های وابسته به آن در استان خراسان رضوی ، حمایت از کسب و کارهای خرد و کلان مرتبط و جاذب در مناطق روستایی و عشایری است.

وی ادامه داد: بنا داریم در سال 97 با قدرت و حمایت دو چندان به آن بپردازیم و در این خصوص از تشریک مساعی کلیه دستگاه های اجرایی مرتبط ، بانک های عامل ، دهیاری ها، شوراهای اسلامی روستاها و جوامع محلی و میزبان نهایت بهره را خواهیم برد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از وبسایت اداره کل میراث فرهنگی و صنایع دستی و گردشگری استان خراسان رضوی، تاریخ 10 تیر 97، کد مطلب: -: www.razavichto.ir


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۲۰ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۳
0
0
بعد از اون باید به فکر ایجاد زیرساخت ها برای فروش این محصولات در سطح حامعه هم باشید
س.د76
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین