پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۳۸۵۷۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۲ تير ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۰
تیم والیبال ایران در چند سال گذشته قدرت اول آسیا بوده و در بازی‌های بین‌المللی نیز بسیاری از بزرگان این ورزش را با شکست بدرقه کرده است. اما تیم والیبال کشورمان برای حضور در بازی‌های آسیایی با حواشی مختلفی روبه‌رو شده که باعث دردسر مدیران فدراسیون شده است.

شعار سال: هجدهمین دوره بازی‌های آسیایی از ۲۷ مرداد به میزبانی اندونزی و در شهر جاکارتا آغاز خواهد شد که کاروان ورزشی ایران در ۲۵ رشته ورزشی دراین دوره از بازی‌ها حضور دارد. یکی از تیم‌هایی که امید قهرمانی و کسب مدال طلا در این بازی‌ها برای ایران محسوب می‌شود والیبال است. تیم والیبال ایران در چند سال گذشته قدرت اول آسیا بوده و در بازی‌های بین‌المللی نیز بسیاری از بزرگان این ورزش را با شکست بدرقه کرده است. اما تیم والیبال کشورمان برای حضور در این بازی‌ها با حواشی مختلفی روبه‌رو شده که باعث دردسر مدیران فدراسیون شده است.

فدراسیون برای بازی‌های آسیایی ابتدا قراربود تیم «ب» خود را اعزام کند اما هفته گذشته داورزنی معاون ورزش قهرمانی این تصمیم را وتو و اعلام کرد والیبال باید با تیم اصلی خود در بازی‌های آسیایی حاضر شود. احمد ضیایی رئیس فدراسیون والیبال در توضیح دلایل تغییرات به‌وجود آمده در اعزام نماینده ایران به بازی‌های آسیایی جاکارتا به «ایسنا» گفت: «پیش از این برنامه‌ریزی‌های لازم برای سه رویداد مهم تیم‌ملی بزرگسالان را در لیگ ملت‌های والیبال، بازی‌های آسیایی جاکارتا و در نهایت قهرمانی جهان پیش‌بینی کرده بودیم تا با بهترین وضعیت پا به رقابت‌ها بگذاریم. تصمیم برآن شد تا تیم با ترکیبی جوان‌تر برای تجربه‌اندوزی راهی مسابقات شود و تیمی متشکل از بازیکنان جوان و امید تحت نام تیم‌ملی ب راهی بازی‌های آسیایی شود.

فدراسیون والیبال قول سکو در این رقابت‌ها را داده بود و تلاش برای کسب مدال خوش‌رنگ طلا پیش‌بینی ما برای این رقابت‌ها بود. با این حال در ادامه پس از جلساتی با حضورمعاونت ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان، آن ها با قطعیت خواهان مدال طلا از والیبال ایران در بازی‌های آسیایی شدند که به این دلیل جمع‌بندی بر آن شد که تیم‌ملی ایران با کادرفنی و بازیکنان اصلی در این رقابت‌ها حضور یابد.» جدا از حواشی که این موضوع برای فدراسیون ایجاد کرده اما حالا حضور تیم‌ملی در بازی‌های آسیایی نیز با یک مشکل بزرگ روبه‌رو شده است، چراکه فدراسیون حالا اسامی جدیدی را برای حضور در بازی‌های آسیایی اعلام کرده که نامشان درلیست ثبت‌نام اولیه نبوده است. حالا در صورتی که کمیته برگزاری بازی‌های آسیایی اسامی جدید را قبول نکند، فدراسیون والیبال مجبور است از میان همان نفراتی که نامشان در لیست اولیه بوده، ترکیب تیم‌ملی را انتخاب کند.

سایت شعار سال، با تلخیص و اضافات برگرفته از سایت روزنامه دنیای اقتصاد، تاریخ انتشار 11 تیر 97، کد مطلب: 3407861، www.donya-e-eqtesad.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
نیما
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۱۰ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۲
0
0
دیکه والیبال قاطی این دردسر ها نکنیم واقعا حیف ن۰ف83
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین