پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۳۸۶۴۳
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۳ تير ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۹
استاندار خوزستان گفت: سطح شوری آب در خرمشهر و آبادان نسبت به قبل بسیار پایین آمده است.

شعارسال:استاندار خوزستان گفت: سطح شوری آب در خرمشهر و آبادان نسبت به قبل بسیار پایین آمده است.

غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان در تشریح جزییات روند بهسازی کیفیت و کمیت آب شهر‌های خرمشهر و آبادان گفت: ای‌سی(EC) آب خرمشهر ۲ هزار و ۵۰۰ است یعنی خیلی سطح شوری آب پایین آمده است و ای‌سی آب آبادان بین ۳ هزار و ۸۰۰ تا ۴ هزار است که نسبت به قبل کمتر شده است.

وی با بیان اینکه ظرف دو سه روز آینده و مطابق با موعد مقرر، آب غدیر ۲ حتما وصل می‌شود اضافه کرد: ای‌سی آب خرمشهر، آبادان و شادگان روی ۱۵۰۰ تا ۲۱۰۰ می‌آید.

استاندار خوزستان تاکید کرد: تنها از خط ٢غدیر برای آب رسانی به شهر‌های خرمشهر و‌آبادان استفاده می‌شود و دیگر از آب رودخانه بهمنشیر برای آب رسانی به این شهر‌ها استفاده نمی‌شود.

شرایط در شهر‌های خوزستان هم اکنون عادی است

وی درباره اوضاع امنیتی خوزستان نیز عنوان کرد: شهر‌های خوزستان بسیار آرام هستند، همه چیز به حالت عادی و طبیعی برگشته و در دوروز گذشته هیچ تجمع و نا آرامی نداشتیم.

استاندارد خوزستان با بیان اینکه شنبه شب یک تجمع و ناآرامی داشتیم که اعتراضی بود، افزود: عده‌ای خواستند سوءاستفاده کنند که مردم همراهی نکردند و جلوی افراد سوءاستفاده گر گرفته شد و شرایط هم اکنون در کل شهر‌های خوزستان آرام و عادی است.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری باشگاه خبرنگاران جوان، تاریخ انتشار11 تیر 97، کد خبر: 6585208،www.yjc.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۲۴ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۳
0
0
امیدواریم همه به قول خود عمل کنند و آب شرب برای مردم این شهر فراهم شود
ا.ح75
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۳۷ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۵
0
0
اقای استاندار کجایی شما؟این چند رور پابه پاب پروژه غدیر بودی یا تو دفترت زیر باد کولر بودی مهندس؟
م.ص76
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین