پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۳۸۶۴۶
تاریخ انتشار : ۱۳ تير ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۰
معاون دادستان ایلام گفت: یکی از مدیران کل استان ایلام به همراه چهار تن از همکاران اش به اتهام اختلاس و کلاهبرداری؛ دستگیر و قرار بازداشت موقت صادر شد

شعارسال:معاون دادستان ایلام گفت: یکی از مدیران کل استان ایلام به همراه چهار تن از همکاران اش به اتهام اختلاس و کلاهبرداری؛ دستگیر و قرار بازداشت موقت صادر شد.

حجت الاسلام علی نظر تیموری کیا معاون دادستان ایلام با بیان اینکه پرونده بازداشت یکی از مدیران کل استان ایلام به اتهام اختلاس و کلاهبرداری پس از شکل گیری در سازمان بازرسی استان برای سیر مراحل قانونی و قضایی در اختیار دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان ایلام قرار گرفته است، اظهار داشت: این پرونده هم اکنون در یکی از شعبات دادسرای ایلام تحت بررسی و رسیدگی دقیق است.

وی با اشاره به اینکه در رابطه با این پرونده اختلاس و کلاهبرداری تا کنون مدیرکل یکی از دستگاه های اجرایی استان و چهار تن از همکاران وی دستگیر و بازداشت شده اند، افزود: فعلاً رقم این اختلاس و کلاهبرداری قریب ۱۰ میلیارد ریال برآورد شده است.

معاون دادستان ایلام با بیان اینکه تحقیقات تکمیلی در رابطه با این پرونده با سرعت و دقت در حال انجام است، یادآور شد: همگان بدانند که برخورد محاکم قضائی با اختلاسگران، قانون شکنان و متصرفان اموال دولتی بسیار سخت و بدون اغماض خواهد بود.

حجت الاسلام تیموری کیا تصریح کرد: ضرورت دارد که دستگاه های نظارتی بیش از پیش پای کار باشند و نگذارند که هر از گاهی این گونه اختلاس ها و دست درازی های به بیت المال شکل بگیرد.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری باشگاه خبرنگاران جوان، تاریخ انتشار11 تیر 97، کد خبر: 6584192،www.yjc.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین