پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 23
کد خبر: ۱۳۸۷۰۸
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۳ تير ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۰
رئیس مرکز ملی پرورش استعدادهای درخشان از اجرای طرح سمپاد مهارتی برای سال تحصیلی جدید خبر داد.فاطمه مهاجرانی رئیس مرکز ملی پرورش استعدادهای درخشان و دانش پژوهان جوان در اولین روز شورای معاونین مدیران کل استانی وزارت آموزش‌وپرورش اظهار کرد: برنامه این مرکز آموزش مربیان طرح شهاب است و با همکاری چند استان طراحی و تدوین‌ شده است.
شعارسال: فاطمه مهاجرانی رئیس مرکز ملی پرورش استعدادهای درخشان و دانش پژوهان جوان در اولین روز شورای معاونین مدیران کل استانی وزارت آموزش‌وپرورش اظهار کرد: برنامه این مرکز آموزش مربیان طرح شهاب است و با همکاری چند استان طراحی و تدوین‌ شده است.

وی افزود: سمپاد مهارتی با همکاری معاونت آموزش متوسطه و استان البرز در سال تحصیلی آینده در استان البرز انجام خواهد شد که به دنبال بازخورد آن هستیم و در صورت موفقیت در استان‌های دیگر آن را اجرا خواهیم کرد و در حال حاضر تنها در یک مدرسه، سمپاد مهارتی را خواهیم داشت.

رئیس مرکز ملی پرورش استعدادهای درخشان درباره اعلام نتایج المپیادها گفت: اعلام نتایج المپیادها در دو فاز انجام می‌گیرد، فاز اول در برخی حوزه‌ها در هفته آینده و فاز دوم در هفته اول مردادماه است همچنین ایران ، میزبان المپیاد زیست‌شناسی 2018 است که باوجود تحریم‌ها علیه ایران، استقبال خوبی از این مسابقات شده است و میزبان 70 کشور برای المپیاد زیست‌شناسی خواهیم بود.

همچنین یوسف نجفی معاون حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش‌وپرورش در این گردهمایی گفت:‌ بهترین تفسیری که می‌شود از بودجه آموزش پرورش داشته باشیم، منابع محدود برای مصارف نامحدود است و با وجود وضعیت بهتر تخصیص بودجه‌ای آموزش‌وپرورش در سال 97، همچنان 3 هزار میلیارد تومان کسری بودجه داریم.

وی بیان کرد: تعامل با نمایندگان مجلس ، سازنده و کارگشا بوده و لازم است مدیران کل استان بیش از پیش با نمایندگان مجلس همدل شوند.


شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 12تیر1397 ، کدخبر:1766981 ،www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۰۹ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۳
0
0
ا.ف75
این طرح واقعا برای سمپاد نیاز بود چون بچه هایی که در مدارس تیزهوشان درس میخونن از لحاظ مهارتی هیچ وقت نمیتونن به پای بچه های دیگه در مدارس بیرون برسن...این ضعف اونهارو می پوشونه
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۱۹ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۴
0
0
فعالیتی که دارن برای مدارس سمپاد اجرایی می کنن سابقه افتخار امیز این مدارس رو داره تحت تاثیر بدی قرار میده و داره این مدارس رو از بین میبره
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین