پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۳۸۷۵۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۳ تير ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۹
روزنامه کیهان نوشت: اصلاح‌طلبان در حالی سوژه استعفای رئیس جمهور را داغ می‌کنند که پیش‌تر سعید حجاریان به سناریوچینی این موضوع پرداخته بود.

شعار سال: باز هم شاهد تحرکات مشکوک از سوی اصلاح‌طلبان در زمانی که دولت در مدیریت بحران دچار مشکلاتی شده است، هستیم. استیضاح رئیس‌جمهور در قانون اساسی توسط مجلس در صورت عدم کفایت پیش‌بینی شده اما به نظر می‌رسد که اصلاح‌طلبان بسیار مشتاق استعفای حسن روحانی هستند و آن را با حرف در دهان دیگری گذاشتن به رقیب سیاسی نسبت می‌دهند. نکته مشکوک درباره موضوع استعفا، استیضاح یا عدم کفایت رئیس جمهور این است که اصلاح‌طلبان اگر مخالف این امر هستند چرا به طور گسترده درباره آن حرف می‌زنند؟!

* به نظر می‌رسد که اصلاح‌طلبان بسیار مشتاق استعفای حسن روحانی هستند و آن را با حرف در دهان دیگری گذاشتن به رقیب سیاسی نسبت می‌دهند.

* چندی پیش سعید حجاریان تئوریسین جریان اصلاحات گفت: «در صورتی که وضعیت گفته شده تشدید شود، راست‌ها چهار سناریو پیش روی دولت روحانی قرار خواهند داد. اولین آنها پیشنهاد استعفاست؛ یعنی روحانی را به استعفا دلالت کنند

* وی باز هم در راستای سیاست رقیب‌هراسی دوقطبی قدیمی سرهنگ و حقوقدان را مطرح کرد و گفت: «اگر کار به جایی برسد که کلیه مراودات حقوقی با غرب بسته شود، طبعاً نظام برای پیشگیری از درگیری نظامی به سمت سرهنگ‌ها خواهد رفت

* آقای حجاریان می‌خواهد جناح راست را عامل اجرایی نشدن وعده‌های دولت آقای روحانی معرفی کند اما این روش‌ها نخ‌نما شده است.

* اصلاحات در صحنه‌آرایی سیاسی سعی دارد که مسئله استعفا را به طور مشکوکی زنده نگه دارد هر چند که با سیاه‌نمایی آن را به رقیب نسبت می‌دهد اما با نگاهی به صحبت‌های حجاریان به خوبی می‌توان دریافت که ریشه این بحث‌ها از کجا شکل گرفته است و اصلاح‌طلبان چه جنگ روانی را عملیاتی می‌کنند.

* دو کلیدواژه استعفای دولت و استقرار دولت نظامی که حجاریان آن را سناریوسازی کرد در صحبت‌های اصلاح‌طلبان به خوبی به چشم می‌خورد که عقبه طرح مشکوک این بحث را آشکارا نشان می‌دهد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی راه سوم، تاریخ 12 تیر 97، کد مطلب: 34060: www.rahesevvom.com


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۳۰ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۳
0
0
کسانی که در دولت پنهان هستند و همه چیز این کشور را دارند کنترل میکنند این حرف را زده اند احتمالا
ا.ح75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین