پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۳۸۷۶۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۳ تير ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۸
امروز سه هیئت سرمایه‌گذاری خارجی در آذربایجان غربی حضور پیدا کرده و با برخی مقامات این استان دیدار و گفت‌وگو کردند.

شعارسال: صبح امروز ابتدا یک هیئت سرمایه‌گذار ترکیه‌ای با رضا حسینی معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار آذربایجان غربی دیدار کرد.

در این دیدار طرفین در خصوص راه‌اندازی خط هوایی حمل‌ونقل محصولات کشاورزی (کارگو) در فرودگاه بین المللی ارومیه بحث و تبادل نظر نمودند.

شرکت ترکیه‌ای در این دیدار آمادگی خود را برای انجام همکاری‌های مشترک برای راه‌اندازی کارگو در فرودگاه ارومیه اعلام کرد و مقرر شد توافقات و تفاهم اولیه در این خصوص انجام گیرد.

تسهیل صادرات سیب ارومیه به اروپا

بر اساس این گزارش برخی کشورها متقاضی محصولات تولیدی استان از جمله سیب درختی هستند که به دلیل مسافت طولانی امکان صادرات وجود ندارد و با اتخاذ این تصمیم گام‌های مهمی در توسعه صادرات غیر نفتی استان برداشته می‌شود.

علاوه بر این صبح امروز یک هیئت سرمایه‌گذاری پرتقالی نیز با حضور در محل استانداری با رضا حسینی معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار آذربایجان غربی دیدار کرد.

علاقه مندی پرتغالی ها برای سرمایه گذاری در آذربایجان غربی

این هیئت سرمایه‌گذاری که در زمینه‌های فناوری‌های نوین، صنایع غذایی، کشاورزی و گردشگری تخصص دارد علاقه‌مندی خود را به فعالیت و سرمایه‌گذاری در استان آذربایجان غربی اعلام کرد.

در این جلسه با دستور معاون امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی مقرر شد اطلاعات کاملی از ظرفیت‌ها، قابلیت‌ها و مشوق‌های سرمایه‌گذاری استان به هیئت سرمایه‌گذاری پرتقالی ارائه شود و هیئت پرتقالی نیز زمینه علاقه‌مندی خود برای فعالیت در استان را اعلام کند.

امروز در دیداری دیگر با یک هیئت تجاری و سرمایه‌گذاری ترکیه‌ای معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار آذربایجان غربی گفت: زمینه توسعه همکاری‌ها با کشور ترکیه فراهم است.

حسینی در دیدار با نمایندگان آژانس توسعه شرق آناتولی وابسته به وزارت تجارت ترکیه با شاره به قابلیت‌ها و ظرفیت‌های استان آذربایجان غربی در حوزه‌های مختلف گفت: از حضور سرمایه گذاران ترک در استان حمایت می‌کنیم.

وی با اشاره به زمینه‌های همکاری میان آذربایجان غربی و استان‌های مرزی ترکیه گفت: حمل‌ونقل، گردشگری، سرمایه گذاری‌های مشترک، آموزش و پزشکی زمینه‌های مناسبی برای توسعه همکاری‌های دو جانبه است و ما در این زمینه آماده همکاری هستیم.

حسینی بر تشکیل کارگروه‌های مشترک با حضور فعالان اقتصادی و بخش خصوصی تاکید کرد.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 11تیر1397، کدخبر: 1766242: www.tasnimnews.com


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۲۴ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۴
0
0
ا.ف75
باید این ظرفیت های سرمایه گذاری رو تا جایی که میتونیم و به ارزش هامون اسیب نمیزنه حفظ کنیم و ازشون نهایت استفاده رو برای تامین استان ببریم
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین