پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۳۸۸۲۶
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۳ تير ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۷
عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی گفت: دولت در واگذاری ارزهای 4200 تومانی زمینه فساد را برای سودجویان ایجاد کرد و اکنون باید بداند با حرف زدن کاری از پیش نمی‌رود و این فرایند است که باید اصلاح شود.
شعارسال: محمود صادقی درباره اظهارات معاون اول دولت مبنی بر اینکه دولت با شرکت‌هایی که از ارز دولتی سوءاستفاده کرده‌اند، برخورد می‌کند، اظهارکرد: باید به جهانگیری گفت که چرا شتابزده و نسنجیده سفره‌ای را برای سوءاستفاده گران پهن کردید که اکنون بخواهید آن را جمع کنید؟

وی افزود: دولت در واگذاری ارزهای 4200 تومانی زمینه فساد را برای سودجویان ایجاد کرد و اکنون باید بداند با حرف زدن کاری از پیش نمی‌رود و این فرایند است که باید اصلاح شود.

عضو فراکسیون امید مجلس با بیان اینکه مجموعه‌ای که نتواند پیش‌بینی کند یک ماه بعد چه اتفاقی در اقتصاد کشور خواهد افتاد، باید پاسخگو باشد، تصریح کرد: زمینه تخلف را ایجاد می‌کنید و بعد می‌خواهید یقه مردم را بگیرید و آنها را بازخواست کنید؟ با این کار دردی از کسی دوا نخواهد شد.

صادقی تاکید کرد: بدون تعارف بگویم متخلفان دانه درشت با خود آقایان ارتباط دارند و این مسأله چپ و راست هم ندارد. وگرنه چه لزومی داشت ما در تنگنای ارزی کشور ارز 4200 تومانی را بدهیم به عده‌ای که موز وارد کشور کنند!

نماینده مردم تهران با اشاره به اینکه برخی شرکت‌ها با ارز دولتی موبایل‌ با برندهای گران قیمت وارد کردند، گفت: موبایل‌های وارد شده کالاهایی هستند که معمولا طبقه اشرافی از آن استفاده می‌کنند و نه طبقه متوسط و پایین جامعه!

عضو فراکسیون امید مجلس با بیان اینکه روز گذشته در فراکسیون شفاف‌سازی جلسه‌ای با مسئولان ذی‌ربط داشتیم و نتیجه مذاکرات آن شد که سیستم ارز دولتی غلط بوده، خاطرنشان کرد: تعیین ارز 4200 و اعلام این مسأله که ما می‌توانیم تمام مشکلات را جواب بدهیم تصمیم غلطی بود که حتما باید تعدیل شود.

عضو فراکسیون شفاف سازی گفت: دولت نباید در شرایط کنونی متکلف ارز شود، این کار دولت نیست! ارز کشور در شرایط حساس اگر بخواهد اولویت بندی شود باید به سمت کالاهای اساسی و ضروری سرمایه گذاری شود تا مردم به سختی نیفتند.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری آنا ، تاریخ انتشار: 13 تیر 1397 ، کدخبر: 401954 ، www.ana.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۲۲ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۳
0
0
کاش دولت کمی هدفمندانه تر عمل میکرد
ن.ف83
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۳۷ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۴
0
0
باید نظارت و شفاف سازی واردات رو در دستور کار قرار بده همونجوری که وزیر اطلاعات در موردش صحبت کرده بود
س.د76
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین