پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۳۸۸۲۷
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۳ تير ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۲
ناصر کرمی صبح چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به بررسی‌های صورت گرفته به نظر می‌رسد امسال تعداد دانش‌آموزان کلاس اولی در استان بوشهر پنج درصد افزایش یابد.
شعار سال: مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: امسال تعداد دانش‌آموزان کلاس اولی استان بوشهر پنج درصد افزایش می‌یابد.

 ناصر کرمی صبح چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به بررسی‌های صورت گرفته به نظر می‌رسد امسال تعداد دانش‌آموزان کلاس اولی در استان بوشهر پنج درصد افزایش یابد.

وی با اشاره به ورود حدود ۲۳ هزار دانش‌آموز کلاس اولی به مدارس استان بوشهر، خاطرنشان کرد: امسال ۱۸ هزار و ۱۱۳ دانش‌آموز وارد پایه هفتم خواهند شد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر با غیرقانونی خواندن هرگونه کمک اولیا به مدارس در هنگام ثبت نام حتی به صورت داوطلبانه، افزود: به‌جز هزینه کتاب و بیمه، گرفتن هرگونه وجه هنگام ثبت‌نام در مدارس دولتی غیرقانونی است.

کرمی با اشاره به تحصیل ۲۱۴ هزار دانش‌آموز در ۱۲ هزار و ۳۶۹ مدرسه فعال در سطح استان بوشهر طی سال گذشته، ادامه داد: کمبود نیروی انسانی در آموزش و پرورش استان بوشهر یکی از چالش‌ها است.

وی با بیان اینکه  امسال ۸۰۰ نفر از همکاران آموزش و پرورش در استان بوشهر شرایط بازنشستگی دارند بیان کرد: تلاش داریم تا زمینه تمدید خدمت ۲۰۰ نفر از این عزیزان فراهم شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر از ورود ۲۰۰ نفر نیروی استخدامی و ۱۰۰ نفر فارغ التحصیل از دانشگاه فرهنگیان به این نهاد خبر داد و گفت: کسری نیروها از راه اضافه تدریس، استفاده از همکاران بازنشسته و درصورت صدور مجوز، جذب نیروی حق‌التدریس تامین می‌شود.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار: 13 تیر 1397، کدخبر: 4338284 ، www.mehrnews.com
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۵۰ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۴
0
0
ا.ح75
در این استان هنوز هم پایین است باید برنامه‌های جامعی برای کاهش بی‌سوادی در این استان اجرا کرد
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۵۹ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۶
0
0
این خبر خیلی خوبی است , نرخ سواد در این استان دارد به خوبی افزایش پیدا میکند
ا.ح75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین