پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۳۸۹۵۰
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار : ۱۴ تير ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۶
رییس سازمان بازرسی اعلام کرد: این سازمان به بازارهای خودرو، مسکن، ارز و سکه ورود کرده و بزودی گزارشی در این باره ارایه می کند

شعارسال:رییس سازمان بازرسی اعلام کرد: این سازمان به بازارهای خودرو، مسکن، ارز و سکه ورود کرده و بزودی گزارشی در این باره ارایه می کند.

قاضی سراج با بیان اینکه چه ضرورتی دارد میلیاردها یورو ارز دولتی برای سفرهای تفریحی اختصاص یابد؟ با اشاره به فضای ملتهب چهار بازار خودرو، مسکن، ارز و سکه خاطرنشان کرد: همانطور که ریاست قوه قضاییه تاکید کردند، سازمان بازرسی به این حوزه ها ورود کرده و گزارش خود را بزودی برای مراجع ذیصلاح ارسال خواهیم کرد تا با دستور قاطع ریاست قوه قضاییه با متخلفان و سودجویان و فرصت طلبان در این حوزه ها بدون اغماض برخورد شود.

رییس سازمان بازرسی با اشاره به بازدید اخیر خود از ایران خودرو اظهارداشت: با هماهنگی هایی که با خودروسازان صورت گرفت، آرامش خوبی بر روند ثبت نام ها حاکم شده و التهاب بازار خودرو فروکش کرده است.

وی افزود: متاسفانه هر چیزی که اعلام می شود قیمتش رو به افزایش است، برخی مردم برای خرید آن کالا اقدام می کنند که ما از مردم نیز درخواست می کنیم که با بی اعتنایی و عدم خرید کالاهایی که به صورت یک شبه و غیر منطقی گران می شوند فرصت سودجویی به دلالان و فرصت طلبان را ندهند. همچنین با توجه به شرایط تحریم کشور واقعا اقلامی که نیاز نداریم، نخریم و یا حتی المقدور وقتی کالایی در داخل با کیفیت مناسب تولید می شود از خرید مشابه خارجی آن پرهیز کنیم.

سراج با اشاره به برگزاری جلسات ستاد هماهنگی اقتصادی توسط سران سه قوه گفت: تمام مسئولان کشور آماده مقابله با تحریم ها هستند و تصمیمات و تدابیر لازم را در نظر گرفته اند. وی اقتصاد مقاومتی را به عنوان راهکار نهایی غلبه بر مشکلات اقتصادی دانست و گفت: در شرایطی که کشور در تحریم قرار دارد و ارز دولتی باید به کالاهای اساسی و مورد نیاز مردم تخصیص یابد.

چه ضرورتی دارد که میلیاردها یورو ارز دولتی برای سفرهای تفریحی (از قبیل آنتالیا، پاتایا و ... ) اختصاص یابد؟ این رویه بر خلاف اقتصاد مقاومتی و تاکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر پرهیز از سفرهای خارجی غیر ضروری است و این مقدار ارز دولتی اگر به بخش تولید اختصاص یابد به رونق و شکوفایی تولید داخلی کمک موثری خواهد کرد.

شعارسال، با اندکی تلخیص واضافات برگرفته از خبرگزاری خبر آنلاین،تاریخ انتشار 13تیر 97، کدخبر: 787793،www.khabaronline.ir
اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۵۷ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۴
0
0
ا.ف75
واقعا تو این کرونی ها که مردم نون شبشون رو هم نمیتونن بخرن برای چی باید این همه هزینه برای سفرهای تفریحی اعمال بشه؟
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۴۲ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۴
0
0
امیدواریم این مسئله های ارز های تخصیص یافته به خوبی حل و فصل شود ؛ دیگه باید از این بحران خروج پیدا کنیم
ا.ح75
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۰۷ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۴
0
0
این چه تصمیمیه؟چرا مجلس ورود نمی کند؟کجای این تصمیم به نفع مستضعفان و حتی میانه مردم است؟
ا.ف75
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۲۳ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۴
0
0
 کی می خواهند بفهمند که خروج ارز در این شرایط از مملکت ستم مستقیم به مردم
ن.ف83
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین