پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۳۸۹۶۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۴ تير ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۶
استاندار از تهیه و تدوین برنامه جامع توسعه گردشگری گیلان با 32 محور اشتغال زایی با ظرفیت 70 هزار شغل خبر داد.

شعار سال: مرکز گیلان استاندار در نشست اعضای کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری گیلان بااشاره به تهیه و تدوین طرح جامع توسعه گردشگری گیلان گفت : برای اجرایی شدن این طرح ، اعتباری بالغ بر 60 هزار میلیارد تومان نیاز است.
آقای سالاری افزود : 80 درصد این اعتبار از محل سرمایه گذاری بخش خصوصی ، 18 درصد آن از اعتبارات طرح اشتغال فراگیر بانک ها و دو درصد نیز از اعتبارات تملک دارایی های استان تامین خواهدشد.
استاندار در ادامه بااشاره به فعالیت های گسترده برای اشتغالزایی در بخش روستایی و عشایری استان گفت : با اختصاص و جذب اعتباری بالغ بر 370 میلیارد تومان از محل اعتبارات متمرکز روستایی و عشایری ، نه طرح جامع توسعه گردشگری با نه هزار و 800 شغل قابل تعریف اجرا خواهدشد.
آقای سالاری در ادامه به رسته های اولویت دار طرح تکاپو با رویکرد تشکیل زنجیره ای ارزشمند در روستاهای بدون بیکار هم اشاره و خاطرنشان کرد : با پیش بینی تسهیلاتی بالغ بر 22 میلیارد تومان و اشتغالزایی برای هزار و 125 نفر ، 17 روستای بدون بیکار در گیلان خواهیم داشت.
معاون وزیر تعاون ، کار و رفاه اجتماعی هم در این نشست گفت : بخش خدمات و به ویژه حوزه گردشگری در گیلان بسیار پررنگ و از ظرفیت های مناسب و بالقوه ای برخوردار است.
آقای منصوری ، باتاکید بر پاسخگویی سریع دستگاه های اجرایی به استعلام های مختلف برای ایجاد طرح های گردشگری و بومگردی ، افزود : حوزه گردشگری و بوم گردی از حوزه های فعال و زودبازدهی است که با مبلغ کم می توان شغل ایجاد کرده و عمران و آبادانی و توسعه را سبب شد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری صداوسیما، تاریخ 12 تیر 97، کد مطلب: 787668: www.iribnews.ir


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۰۷ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۵
0
0
ا.ف75
ای کاش کمی زودتر مسئولین به این فکرها می افتادن! الان برای زدن این حرفا و گرفتن این تصمیم ها دیر شده!
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین