پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۳۸۹۷۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۴ تير ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۶
نظارت و رسیدگی به تخلفات شرکت‌ها و ناوگان حمل و نقل بار و آموزش‌های عمومی و اختصاصی شاغلان و رانندگان حمل و نقل بار درون شهری و ارائه خدمات بیمه و سوخت به ناوگان و شاغلان نیز از دیگر فعالیت های این سازمان می باشد.

شعار سال: در راستای ساماندهی شرکت‌ها، ناوگان و شاغلان حمل و نقل بار درونشهری مجوز شرکتهای غیرفعال ابطال می‌شود.
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، مدیرعامل سازمان حمل و نقل بار درونشهری شهرداری مشهد با اشاره اینکه ساماندهی و نظارت بر شرکت‌ها، ناوگان و شاغلان حمل و نقل بار درون شهری از جمله وظایف این سازمان می‌باشد، گفت: سازمان‌های حمل و نقل بار درون شهری براساس آیین‌نامه مدیریت حمل و نقل بار و مسافر در شهر و حومه از طریق برنامه‌ریزی جهت تقویت و توسعه کمی و کیفی ناوگان، اعمال نظارت صحیح و همچنین توسعه و ایجاد پایانه‌ها و باراندازهای مورد نیاز و استفاده از امکانات بخش‌های مختلف در امر جابه جایی مدیریت شده کالا ایجاد شده‌اند.
وی افزود: در این راستا و از آنجا که موثر بودن خدمات‌رسانی به ناوگان حمل و نقل بار درون شهری منوط به این امر است که کلیه فرایندهای سازمانی و امور مدیریت حمل و نقل بار در چارچوب قوانین و دستورالعمل‌های مربوطه و براساس دانش محوری و برنامه‌ریزی پیگیری شود؛ سازمان مدیریت حمل و نقل بار درون شهری و حومه شهرداری مشهد نیز سعی نموده از زمان تأسیس تاکنون با تمام توان تلاش کند تا در سایه دانش محوری و برنامه ریزی مدون به نحو مطلوب ارائه خدمات نماید.
مدیرعامل سازمان مدیریت حمل و نقل بار درون شهری و حومه شهرداری مشهد تصریح کرد: ساماندهی و صدور پروانه بهره‌برداری برای موسسات و دفاتر حمل و نقل بار در قالب شرکت‌های حمل و نقل بار درون شهری، پروانه فعالیت برای وسایل نقلیه حمل ونقل بار درون شهری و پروانه اشتغال برای رانندگان حمل و نقل بار درون شهری از جمله فعالیت‌های سازمان می‌باشد.
مختاری افزود: نظارت و رسیدگی به تخلفات شرکت‌ها و ناوگان حمل و نقل بار و آموزش‌های عمومی و اختصاصی شاغلان و رانندگان حمل و نقل بار درون شهری و ارائه خدمات بیمه و سوخت به ناوگان و شاغلان نیز از دیگر فعالیت های این سازمان می باشد.
مدیرعامل سازمان حمل و نقل بار درون شهری و حومه شهرداری مشهد ضمن اعلام خبر ابلاغ اخطار و صدور حکم 18 شرکت غیرفعال و متخلف از ابتدای سال تاکنون در خصوص ساماندهی خودروهای باری و شرکت های حمل و نقل بار گفت: یکی از فعالیت‌ های شاخص سازمان مدیریت حمل و نقل بار درون شهری ساماندهی حوزه حمل و نقل بار می باشد که طی سه ماهه نخست سال تعداد 1198 پروانه فعالیت، تعداد 1179 پروانه اشتغال صادر شده است.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، تاریخ 6 تیر 97، کد مطلب: 153937: www.news.mashhad.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۵۶ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۴
0
0
ا.ف75
در سیستم های نظارتی در ایران در همه زمینه ها دچار ضعفی بی نهایت شدید در حوزه های مدیریتی هستیم! که با اینترنتی شدن این نظارت ها بخش بزرگی از مشکلات حل خواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین