پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۳۹۰۸۷
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۴ تير ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۹
یک فعال سیاسی اصلاح طلب با اشاره به وعده ترمیم کابینه توسط مسئولان دولتی گفت: متاسفانه دولت در جریان ترمیم کابینه که با توجه به برخی بی‌تدبیری‌ها تبدیل به یک مطالبه‌ عمومی شده،‌ به نوعی در حال آزمون و خطا است که این اتلاف وقت نمی‌تواند، حلال مشکلات اقتصادی کشور در این برهه از زمان باشد.

شعارسال: مرتضی سجادیان فعال سیاسی اصلاح‌طلب درباره لزوم ترمیم تیم اقتصادی دولت گفت: در بحث اینکه دولت آمریکا از تمامی پتانسیل‌های خود برای افزایش فشارهای اقتصادی علیه ایران استفاده می‌کند،‌ هیچ‌گونه تردیدی وجود ندارد ولی در هر حال وظیفه دولت این است که از تمامی ظرفیت‌های سیاسی خود در سطح دنیا استفاده کرده و تدابیری اتخاذ کند که کمترین فشار اقتصادی به مردم وارد شود.

وی با بیان اینکه ‌نمی‌توان از نقش تحریم‌های ظالمانه در بروزتکانه‌های اقتصادی صرف‌ نظر کرد، تصریح کرد:برخی مشکلات اقتصادی کشورریشه در نحوه تدبیر و مدیریت دولت و همچنین کیفیت نظارت دستگاه‌های اجرایی بر عملکرد زیرمجموعه‌شان دارد که قطعا اگر دولت به وظایف ذاتی خود به خوبی عمل کند، فشارهای اقتصادی بر زندگی مردم کاهش پیدا می‌کند.

این فعال سیاسی اصلاح طلب با اشاره به وعده ترمیم کابینه توسط مسئولان دولتی گفت: متاسفانه دولت در جریان ترمیم کابینه که با توجه به برخی بی‌تدبیری‌ها تبدیل به یک مطالبه‌ عمومی شده،‌ به نوعی در حال آزمون و خطا است که این اتلاف وقت نمی‌تواند، حلال مشکلات اقتصادی کشوردر این برهه از زمان باشد.

سجادیان با بیان اینکه آزمون و خطا کردن دولت در شرایط اقتصادی امروز کشور که بار اصلی مشکلات بر دوش قشر ضعیف و متوسط جامعه قرار دارد، قابل قبول نیست،گفت: بی‌تدبیری دولت در هر بخشی موجب می‌شود که مردم این بی‌تدبیری را از چشم نظام ببینند که این موضوع مسئولیت دولت را برای ساماندهی چالش‌های پیش روی کشور سنگین‌تر می‌کند. چراکه این نظام و انقلاب حاصل خون شهدایی است که برای استحکام و بقای آن از خانواده و جان خود گذشتند.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت تحلیلی – خبری افکارنیوز ، تاریخ انتشار: 14 تیر 1397، کد خبر: 759264 ، www.afkarnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۴۲ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۵
0
0
الان نه تنها اصلاح طلب و اصول گرا بلکه همه گرایش های سیاسی انتقادات تندی به کابینه آقای روحانی دارند
ا.ح75
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۳۱ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۸
0
0
ترمیم کابینه باید اصولی و حساب شده باشه تا اوضاع از اینی که هست بد تر نشه
س.د76
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین