پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۳۹۱۵۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۵ تير ۱۳۹۷ - ۰۴:۴۸
یاد یک سردار و فرمانده پاسدار از یاد ملت ایران رخت برنخواهد بست. سرداری که در مسیر آرمان بلند مبارزه با اسرائیل جایی در میان خط مقدم مبارزه با صهیونیست‌ها و در اعماق تاریخ انقلاب اسلامی ناپدید شد. فرزندی از فرزندان انقلابی ملت ایران که حقیقتاً عاشق مبارزه با صهیونیست‌ها بود.
شعارسال: یاد یک سردار و فرمانده پاسدار از یاد ملت ایران رخت برنخواهد بست. سرداری که در مسیر آرمان بلند مبارزه با اسرائیل جایی در میان خط مقدم مبارزه با صهیونیست‌ها و در اعماق تاریخ انقلاب اسلامی ناپدید شد. فرزندی از فرزندان انقلابی ملت ایران که حقیقتاً عاشق مبارزه با صهیونیست‌ها بود.

«ما منتظریم که آقای حاج احمد متوسّلیان ان‌شاءالله بیاید؛ نگویید شهید، ما که خبر نداریم از شهادت ایشان. خداوند ان‌شاءالله که فرزند شما را -هرجا که هست، هرجور که هست- مشمول لطف و فضل خودش قرار بدهد. ما که آرزو میکنیم ان‌شاءالله خداوند این جوان مؤمن و صالح را برگرداند. بله، آقای حاج احمد متوسّلیان با همین آقای حاج همّت هم دوست و رفیق و همکار بودند؛ خداوند ان‌شاءالله همه‌شان را مشمول لطف خودش قرار بدهد».

بیانات در دیدار جمعی از خانواده‌های شهدای سپاه ‌ ۱۳۷۵/۹/۲۵

«صلوات و سلام خداوند بر رزمنده بااخلاص بی‌نشان حاج احمد متوسلیان»

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از پایگاه خبری جهان نیوز ، تاریخ انتشار: 13 تیر 1397 ، کدخبر: 624921 ، www.jahannews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۰۷ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۵
0
0
خداوند همه این شهیدان را قریب رحمت درگاه خود کند
ا.ح75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین