پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۳۹۲۰۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۵ تير ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۱
فرماندار تکاب با بیان اینکه شهرستان تکاب یک شهر گردشگری بین المللی است اظهار کرد: دفع نامناسب و غیر بهداشتی فاضلاب از مهمترین مشکلات شهرستان تکاب است که علاوه بر مشکلات بهداشتی چهره شهر را هم زشت نشان می دهد.

شعار سال: فرماندار تکاب با بیان اینکه شهرستان تکاب یک شهر گردشگری بین المللی است اظهار کرد: دفع نامناسب و غیر بهداشتی فاضلاب از مهمترین مشکلات شهرستان تکاب است که علاوه بر مشکلات بهداشتی چهره شهر را هم زشت نشان می دهد.

علی مکرمی افزود: با اجرا و تکمیل طرح فاظلاب شهری یکی از عمده ترین مشکلات توسعه تکاب رفع شده و شاخص های توسعه این شهرستان ارتقا می یابد.

فرماندار تکاب در خصوص آخرین وضعیت اجرایی طرح فاضلاب شهری تکاب تصریح کرد: اجرا و تکمیل فاضلاب شهری تکاب به بیش از 700میلیارد ریال اعتبار نیازدارد که در قالب طرح های احیای دریاچه ارومیه اعتبارش تصویب شده ولی با توجه به تامین اعتبار نشدن از طریق ستاد احیای دریاچه ارومیه شروع عملیات اجرایی طرح تاکنون میسر نشده است.

وی با اشاره به اینکه مطالعات طرح فاضلاب شهری تکاب در مراحل پایانی قرار دارد خاطرنشان کرد: این طرح از طرح های ملی است و امید است با رایزنی های انجام شده و تخصیص اعتبار لازم، عملیات اجرایی طرح امسال آغاز شود.

مکرمی ادامه داد: طول شبکه اصلی و جمع آوری طرح فاضلاب شهری تکاب 114 کیلومتر است.

فرماندار تکاب با اشاره به اینکه طرح فاضلاب شهری تکاب در 2 فاز اجرایی می‌شود خاطرنشان کرد: ظرفیت تصفیه خانه فاضلاب شهری تکاب در فاز اول7600 مترمکعب در شبانه روز برای 43 هزار نفر و در فاز دوم 11 هزارو 400 متر مکعب در شبانه روز برای 65 هزار نفر برآورد شده است.

مکرمی افزود: شهرستان تکاب به دلیل اینکه یک شهر تاریخی و گردشگری بین المللی است باید اعتبارات بیشتری برای توسعه زیرساخت ها، مبلمان شهری و بهداشتی شهرستان تخصیص یابد ولی متاسفانه سهم شهرستان از اعتبارات عمرانی استان بسیار ناچیز است.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری دانشجویان ایران ، تاریخ انتشار 13 تیر 97، کدمطلب:97041307643، www.isna.ir


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
United Arab Emirates
۱۲:۳۴ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۸
0
0
این مسئله ای است که باید سازمان محیط زیست سریع تر به آن ورود پیدا کند و با آن برخورد کند
ا.ح75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین