پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۳۹۲۲۲
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۱۵ تير ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۴
رئیس شورای اسلامی شهر قزوین گفت: شهروندان قزوینی از وضعیت نامطلوب نظافت و رفت و روب شهری گلایه‌های بسیاری دارند.

شعار سال: حکمت‌الله داودی امروز در جلسه شورای اسلامی شهر قزوین که در تالار اجتماعات این شورا برگزار شد، با اشاره به وضعیت نامطلوب نظافت و رفت و روب جنوب شهر قزوین اظهار داشت: شهروندان شهر قزوین گلایه‌های بسیاری از این موضوع دارند و باید پیگیری‌های لازم توسط مسؤولان مربوطه شهرداری در جهت رفع آنها انجام شود.

وی ابراز کرد: مسؤولان نباید منتظر این باشد که شهروندان زنگ بزنند و مشکلات را بیان کنند بلکه بایددر زمان‌های مختلف سرکشی به مناطق مختلف شهر قزوین داشته باشند.

رئیس شورای اسلامی شهر قزوین بیان کرد: مسؤولان با سرکشی به مناطق شهری مشکلات را از نزدیک ببینند و اقدامات لازم را در جهت رفع آنها انجام می‌دهند.

این مسوول اظهار کرد: با توجه به اینکه فصل تابستان است آبی که داخل جوهای موجود است، بوی نامطبوعی دارد و مشکلاتی را برای شهروندان قزوینی ایجاد کرده که رفع آن ها ضروری است.

وی با اشاره به فعالیت آژانس‌های شهرداری قزوین ابراز داشت: در نظر داریم اقدامات لازم را در راستای ارتقای شرایط بهتر رانندگان این آژانس‌ها انجام دهیم.

رئیس شورای اسلامی شهر قزوین بیان کرد: مشکلات رانندگان آژانس‌های یاد شده در آینده با برنامه‌ریزی‌های انجام شده کمتر و شرایط آنها بهتر می‌شود.

داودی بیان کرد: سازمان ترافیک شهرداری قزوین با مسؤولان ورزش و جوانان رایزنی‌های لازم را انجام دهد تا در ایام تابستان از شهروندان قزوینی حق پارکینگ کمتری در مجموعه ورزشی الغدیر دریافت کنند.

وی ابراز کرد: بازدیدی از شهرک عارف انجام دادیم که شهروندان این شهرک از وضعیت نظافت ناراضی بودند که در رفع چنین مشکلاتی باید مسؤولان شهرداری توجه بیشتری داشته باشند.

این مسوول کسب درآمد پایدار را از مهمترین اهداف شهرداری‌ها عنوان کرد و گفت: مسؤولان باید در کسب چنین درآمدی تلاش کنند تا بتوانند مدیریت کنند.

رئیس شورای اسلامی شهر قزوین با بیان اینکه بسیاری از شهرداری‌ها با مشکلات مالی دست و پنجه نرم می‌کنند و در رفع آن ها تلاش می‌کنند، ابراز کرد: باید خدمات شهری در مجلس تصویب شود تا مشکلات مالی شهرداری‌ها به حداقل برسد

این مسوول مطرح کرد: باید به دهیاری‌ها توجه ویژه کرد تا شرایطی فراهم شود تا حاشیه‌نشینی کمتر و مهاجرت شهروندان از روستاها به شهرها کاهش یابد.

سایت شعار سال، با تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار 13 تیر 97، کد مطلب: 13970413000176، www.farsnews.com


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۰۸ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۹
0
0
این شهر ها بایددر کانون توجه شوراهای شهری قرار بگیرند و این معضلات بهداشتی در انها حل شود
م.ص76
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۰۸ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۹
0
0
ا.ف75
شهرداری قزوین واقعا به حال خودش رها شده! ای کاش که وقتی مسئولی میدونه نمیتونه کاری از پیش ببره خودش استعفا بده
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۳۹ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۷
0
0
شهرداری پی چیکار میکنه چرا رسیدگی نمیکنه ؟م.ق71
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین