پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۳۹۲۲۴
تعداد نظرات: ۷ نظر
تاریخ انتشار : ۱۵ تير ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۴
این متن را فاطمه اختصاری در صفحۀ توییتر خود منتشر کرده و شیوۀ گذاشتن کتاب در سایت آمازون را در یک رشته توییت توضیح داده است.

شعار سال: این متن را فاطمه اختصاری در صفحۀ توییتر خود منتشر کرده و شیوۀ گذاشتن کتاب در سایت آمازون را در یک رشته توییت توضیح داده است. برای گذاشتن کتاب در سایت آمازون:

به این سایت بروید و یک اکانت ایجاد کنید.

http://Createspace.com

از قسمت add new title یک پروژه تعریف کنید و مراحل را به ترتیب طی کنید. در این قسمت‌ها باید اسم کتاب، نویسنده، مترجم، زبان کتاب، مشخصات جلد، قطع چاپی و را مشخص کنید.

در قسمت ISBN می‌توانید برای داشتن آن به طور رایگان اقدام کنید. این شماره منحصر به هر کتاب است و باید آن را حفظ کرد

در قسمتinterior فایل کتاب را بدون جلد آپلود کنید.

درقسمتCover فایل جلد کتاب را آپلود کنید. مشخصات فایل و جلد را می‌توانید در همین سایت پیدا کنید.

نکتۀ مهمی که برای چاپ کتاب‌های فارسی باید رعایت کنید این است که باید فایل کتاب را برعکس کنید. مثلاً از صفحۀ ۲۰۰ به یک باشد.

بعد از آپلود کتاب و جلد، سایت آن را چک می‌کند و تقریباً بعد از ۲۴ ساعت ایرادات را یادآوری می‌کند. باید پس از برطرف کردن آن‌ها،تأیید کنید که کتاب چاپ شود.

‌در قسمت Distribute، در ابتدا باید کانال‌هایی که می‌شود کتاب در آن‌ها پخش شود را انتخاب کنید که من پیشنهاد می‌کنم همه را انتخاب کنید

قیمت کتابتان را انتخاب کنید.

مختصر توضیحی راجع به کتاب بنویسید و از دسته‌بندی دستۀ مناسب را با توجه به محتوای کتاب انتخاب کنید.

اگر کتابتان فارسی است، قسمت چاپ کیندل را فراموش کنید. چون زبان فارسی را ساپورت نمی‌کند.

کتاب پس از تقریباً سه روز کاری در سایت‌های مختلف آمازون قرار خواهد گرفت. چون سیستم چاپ آمازون بر اساس کتاب‌هایی است که از چپ به راست چاپ می‌شوند، پشت جلد در سایت قرار می‌گیرد.

شما باید به قسمت ساپورت سایت ایمیل بزنید و بگویید جلد را برایتان پشت جلد را در سایت قرار بدهند. اگر هر نوع سؤال و مشکلی داشتید می‌توانید در همین قسمت مطرح کنید. معمولاً خیلی خوب پاسخگو هستند

برای سفارش کتاب از آمازون منطقۀ خود اقدام کنید تا هزینۀ پست کمتر شود.

شما خودتان می‌توانید کتابتان را از همین سایت با تخفیفی که برای نویسنده قائل شده است سفارش بدهید و با توجه به نوع پست، هزینه را پرداخت کنید

در همین سایت باید مشخصات حساب و پرداخت تکس را نیز پر کنید تا سایت، پول فروش کتاب را برایتان بفرستد.

یادتان نرود که حتماً فایل کتابتان را برعکس کنید، وگرنه کتاب از چپ به راست چاپ می‌شود. چون سیستم چاپ آمازون برای کتاب‌هایی است که از چپ به راست چاپ می‌شوند. برای این کار هم می‌توانید از سایت‌هایی که در یک چشم به هم زدن فایل پی.دی.اف را برعکس می‌کنند استفاده کنید.

حواستان باشد که اگر کتاب کسی دیگر، یا حتی کتابی با ترجمۀ شخصی که راضی نباشد را در این سایت قرار دهید، نویسنده یا مترجم (صاحب کتاب) می‌تواند از قانون کپی‌رایت استفاده کند و از شما شکایت کند.

پس اگر هر کسی در تألیف کتاب همکاری داشته در قسمت اول در جای مناسب اضافه کنید.

سایت شعار سال، با تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری سایت کاغذ، تاریخ انتشار 13 تیر 97، کد مطلب: -، www.kaaqaz.com


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۳۸ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۶
0
0
امیدواریم روزی برسه تا همه ناشران ایرانی از این سایت برای انتظار کتاب هایشان استفاده کنند
ا.ح75
پاسخ ها
سپهر ترابی
| Germany |
۱۵:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۶
بله. این روز رسیده. ما توانستیم از سدّ تحریم ایالات متحده عبور کنیم و آثار نویسندگان ایرانی را با 70 درصد حق التالیف خالص و بدون محدودیت فروش و بدون نیاز به سرمایه گذاری جهت چاپ کتب آنها در بیش از 11 فروشگاه اصلی آمازون در سراسر دنیا منتشر کنیم.
این کار بدون نیاز به واسطه و بصورت مستقیم از کشور عزیزمان ایران صورت می پذیرد.
ترابی
09133023240
سپهر ترابی
United States
۰۹:۱۰ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۷
1
0
سلام.
سرکار خانم فاطمه اختصاری،لطفاً لطفاً لطفاً قبل از انتشار راهنمای فروش کتاب در آمازون، آنرا خود شخصاً تجربه کرده سپس به نویسندگان محترم کشورم راهکار ارائه دهید تا با تمامی مراحل کار آشنا شوند. بنده در این زمینه بطور کامل اماده ارائه راهنمائی به نویسندگان ارجمند می باشم. در صورت نیاز با این شماره تماس حاصل فرمائید.
۰۹۱۳۳۰۲۳۲۴۰
سپهر ترابی
Germany
۰۹:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۶
0
0
موارد فوق که توسط شما ارانه شده است میتوان گفت تنها 5 درصد از کل عملیّات فروش کتاب در آمازون است.
شرکت بزرگ و غول آسای آمازون برای آموزش اینکار دانشگاه خود را تاسیس کرده.
جهت دریافت هرگونه مشاوره با شماره زیر تماس حاصل نمائید تا تمامی نکات مهم و ضروری برای انتشار کتاب در بزرگترین فروشگاه جهان را دریافت نمائید.
09133023240
سپهر ترابی
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۶
1
0
قابل توجه تمامی نویسندگان کشور عزیزمان ایران:
ما توانسته ایم با استفاده از راهکارهای قانونی از سد تحریم ایالات متحده آمریکا عبور کرده و آثار نویسندگان ایرانی را در سایت غول آسای آمازون بدون هیچگونه واسطه و با دارا بودن حق کپی رایت کشور کانادا در 11 کشور جهان که فروشگاه های اصلی آمازون را تشکیل میدهند به انتشار برسانیم.
تلفن تماس جهت مشاوره
09133023240
ترابی
سپهر ترابی
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۷
0
0
آدرس تلگرام
@keyhansafir
مهری
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۴
0
0
سلام. می‌خواستم بدونم. کتابی که مجوز ندارد و برای گرفتن مجوز ان اقدامی نکرده‌ایم را هم می‌توانیم در این سایت بارگذاری کنیم. یا کتاب حتما باید مجوز داشته باشد؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین