پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۳۹۲۸۶
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۱۶ تير ۱۳۹۷ - ۰۳:۵۳
قائم‌مقام سازمان نظام پرستاری از تشکیل کارگروهی برای پیگیری مطالبات پرستاران در کمیسیون بهداشت و درمان مجلس خبر داد.

شعارسال: محمد شریفی‌مقدم با اشاره به محتوای جلسه اخیر مسئولان سازمان نظام پرستاری با اعضای کمیسیون بهداشت و درمان مجلس گفت: قانون نظام پرستاری سال 1381 به تصویب مجلس رسید. 16 سال از تصویب قانون نظام پرستاری می‌گذرد. وضع پرستاران در آن زمان، با وضع امروز جامعه پرستاری متفاوت بود و این قانون محدودیت‌های زیادی را برای جامعه پرستاری ایجاد کرد که شورای عالی نظام پرستاری تصمیم گرفت این محدودیت‌ها را برطرف کند.

قائم‌مقام سازمان نظام پرستاری ادامه داد: نیاز است به مواردی به عنوان مطالبه اصلی جامعه پرستاری از جمله موضوع صلاحیت حرفه‌ای پرستاران در قانون نظام پرستاری توجه شود. در وضع فعلی باید برنامه‌ها طوری باشد که منجر به رشد و توسعه پرستاران شود تا سازمان نظام پرستاری بتواند معقول‌تر و با موانع کمتری به فعالیت خود ادامه دهد.

وی خاطرنشان کرد: در اولین جلسه کارگروه مذکور، نظر مسئولان سازمان نظام پرستاری و اعضای کمیسیون بهداشت برای اصلاح قانون نظام پرستاری مثبت بود و قرار شد پس از تصویب در کمیسیون در صحن علنی برای اخذ یک فوریت مطرح شود.

شریفی‌مقدم تصریح کرد: همچنین اعطای مجوز صدور پروانه صلاحیت حرفه‌ای به سازمان نظام پرستاری، خدمات مراقبت پرستاری در منزل و خدمات مراقبت از بیماران مزمن تحت پوشش بیمه‌ای نیز مورد توجه قرار گرفت که امیدواریم سازمان نظام پرستاری در زمان باقی‌مانده از دوره چهارم نظام پرستاری این اهداف را پیش ببرد.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری پانا ، تاریخ انتشار: 15 تیر 1397، کد خبر: 834547 ، www.pana.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۳۷ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۶
0
0
امیدواریم نیاز های این قشر مهم در جامعه در صدر پیگیری های مجلس سریع تر قرار بگیره
ا.ح75
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۰۴ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۶
0
0
این خیلی خوب است که در مجحلس برای هر گروه شغلی نماینده ای وجود داشته باشد تا بتواند نیاز ها و خواسته های ثشر خود را به نمایندگان برساند و در جهت پیشرفت دولت بر بیاید
ن.ف83
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۴۰ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۸
0
0
اره واقعا پرستارا از دکترا حا موندن توی گرفتن حق و حقوقشون باید چنین کارگروهی تشکیل میشد
س.د76
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین