پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
کد خبر: ۱۳۹۳۰۵
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۱۶ تير ۱۳۹۷ - ۰۲:۳۰
یک فعال اقتصادی با بیان اینکه تاسیس «بانک سرمایه‌گذاری اروپا EIB »اقدامی راهگشاست،گفت: با اینکه جزئیات این همکاری هنوز منتشر نشده اما به یقین امریکا در این خصوص ساکت نخواهد ماند.
شعارسال: آلبرت بغازیان در مورد تاسیس «بانک سرمایه‌گذاری اروپا EIB » و در پاسخ به این پرسش که به نظر شما چقدر این بانک خود را موظف می داند با ایران همکاری داشته باشد؟ گفت: این اقدام موثر و راهگشاست، هر چند مجوز این بانک از سوی اتحادیه اروپا صادر شده اما هنوز جزئیاتی از آن منتشر نشده که این بانک در چه زمینه‌هایی با ایران فعالیت خواهد داشت.

وی با بیان اینکه امریکا در این خصوص ساکت نخواهد ماند، افزود: جزئیات این مجوز هنوز صادر نشده و فعلا قضاوت در این خصوص زود است و باید دید امریکا چه خواهد کرد.

بغازیان تصریح کرد: البته امریکا به اندازه‌ای قدرت دارد که بتواند بانک مرکزی کشوری را هم تحریم کند و مسلما اروپا هم ریسک زیادی در این زمینه نمی‌کند و با توجه به تعرفه‌های امریکا مجبور است موارد لازم را رعایت کند.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری ایلنا ، تاریخ انتشار: 15 خرداد 1397 ، کدخبر: 641238 ، www.ilnanews.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۱۲ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۶
0
0
هرچه باشد به نظر من بسته پیشنهادی خوبی از طرف اروپایی ها است
ا.ح75
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۴۳ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۶
0
0
امیدواریم این بانک ها به دلیل هیجانات اقای ترامپ همکاری خود را با ایران کم نکنند
ن.ف83
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۲۱ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۸
0
0
ایران که دیگه اقتصادی نداره همش به فنا رفت
ن.ف83
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین