پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۳۹۳۴۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۶ تير ۱۳۹۷ - ۰۷:۲۸
عزیزی گفت: جنگ های مدیریتی در فوتبال کشورمان وجود دارد و بعد از دیدن سند مالکیت با فدراسیون فوتبال، رئیس سازمان لیگ و با محمودزاده صحبت کردم.

شعار سالخداداد عزیزی با بیان اینکه تمرینات تیم سپیدرود چند روز است که شروع شده است، اظهار داشت: خوشبختانه بازیکنان با سهیل حق شناس تمرینات آمادگی را شروع کردند.

سرمربی تیم سپیدرود با اشاره به اینکه بازیکنان شرایط بدنی بدی ندارند اما احتیاج به تمرینات بیشتر دارند، عنوان داشت: لیست بازیکنان تیم سپیدرود کامل نیست و 10 نفر از بازیکنان اصلی در تمرینات حضور دارند و می توانیم 10 بازیکن دیگر را به تیم سپیدرود اضافه کنیم.

عزیزی با اذعان به اینکه برای یک هفته به اردویی در شهر تهران می رویم، گفت: در تهران می توانیم بازیکنانی را به تیم سپیدرود اضافه کنیم و شرایط آمادگی را به صورت جدی تری انجام بدهیم.

سرمربی تیم سپیدرود با بیان اینکه در چند پست کم و کاستی هایی وجود دارد، افزود: به دنبال جذب بازیکن در پست دروازه بان، دفاع میانی، دفاع چپ و مهاجم پشت فوروارد هستیم که در اردوی تهران بازیکنان مورد نظر به تیم افزوده می شوند.

وی با اشاره به اینکه کادر فنی تیم سپیدرود مشخص شده است، گفت: آقای اقبالی که به عنوان مدرس فیفا در کنار تیم سپیدرود و کادر فنی حضور دارند، یکی از مربیان با سابقه فوتبال کشور شناخته می شوند.

خداداد عزیزی با اذعان به اینکه یکی از مربیان تیم سپیدرود محمد رضا مهدوی بوده که از بازیکنان ملی پوش سابق کشورمان است، گفت: سهیل حق شناس، محمد رضا میرحسینی و معین دلاوری در تیم سپیدرود حضور دارند.

عزیزی با بیان اینکه بحث مدیریتی تیم سپیدورد به من مربوط نمی شود، عنوان داشت: یک سند مالکیت به نام مجموعه محمد نوین دیدم که طبق همان با تیم سپیدرود قرارداد بستم و قراردادم را در هیات فوتبال ثبت کردم.

وی با اشاره به اینکه متاسفانه در فوتبال کشورمان چنین بحث هایی وجود دارد، گفت: اگر سند مالکیت نوین را نمی دیدم با ایشان قرارداد امضا نمی کردم.

عزیزی افزود: جنگ های مدیریتی در فوتبال کشورمان وجود دارد و بعد از دیدن سند مالکیت با فدراسیون فوتبال، رئیس سازمان لیگ و با محمودزاده صحبت کردم.

عزیزی با بیان اینکه با الماسخاله به عنوان رئیس هیات فوتبال گیلان در مورد قرارداد صحبت کردم ادامه داد: قراردادم را پس از بررسی های کامل با باشگاه سپیدرود منعقد کردم.

وی با اشاره به اینکه سپیدرود بیشتر از شهرهای دیگر هوادار دارد بیان داشت: به گفته هواداران سپیدرود تمام زندگی آنها تیم سپیدرود است.

سرمربی تیم سپیدرود با اذعان به اینکه هواداران سپیدرود حق دارند که از یک تیم خوب بهره مند شوند که در طول فصل نگران سقوط تیم نباشند، عنوان داشت: امیدوارم که امسال با آرامش بازی های لیگ برتر را پیگیری کنند.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبری ندای گیلان ، تاریخ انتشار 14تیر 97، کدمطلب:91918، www.nedayegilan.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۵۹ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۶
0
0
ایشان خب راست میگوید , سهل انگاری یک سری دیگه به ایشان خب ربطی ندارد
ا.ح75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین