پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۳۹۳۵۲
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۶ تير ۱۳۹۷ - ۰۷:۳۸
مدیرکل حفاظت از محیط زیست استان سمنان با بیان اینکه از ابتدای سال تاکنون ۱۱ مورد مشاهده یوزپلنگ در استان سمنان ثبت‌شده است گفت: پنج قلاده یوزپلنگ در منطقه حفاظت‌شده خارتوران شاهرود مشاهده شد.

شعار سال: عباسعلی دامنگیر از مشاهده و ثبت تصاویر پنج قلاده یوزپلنگ در منطقه حفاظت‌شده خارتوران شاهرود خبر داد و اظهار داشت: استان سمنان یکی از بهترین زیستگاه‌های یوزپلنگ آسیایی‌ در کشور است.

وی با اشاره به ایجاد ظرفیت‌های مناسب برای زیستن و زاد و والد یوزپلنگان آسیایی در منطقه حفاظت‌شده توران شاهرود بیان کرد: شش استان در ایران به‌عنوان زیستگاه یوزپلنگ آسیایی انتخاب‌شده است که دراین‌بین ایران رتبه نخست را در شاخص‌های مختلفی ازجمله ایجاد امنیت، تعداد مشاهدات یوزپلنگ و زادوولد قرار دارد.

مدیرکل محیط زیست استان سمنان با بیان اینکه از این پنج قلاده یوزپلنگ، چهار قلاده توله یوزپلنگ و یک قلاده یوزپلنگ بالغ ماده که مادر آن‌ها بود مشاهده‌شده است تصریح کرد: افزایش طرح گشت و کنترل محیط زیست، فرهنگ‌سازی و همکاری عموم مردم این منطقه نقش مؤثری در حفظ زیستگاه این‌گونه جانوری نادر در استان سمنان دارد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ 14 تیر 97، کد مطلب: 1768784: www.tasnimnews.com


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۴۶ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۶
0
0
بسیار بسیار از دیدن این خبر خرسند شدم هنوز امیدی هست
ن.ف83
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۰۱ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۶
0
0
خداروشکر مثل اینکه تاو نقاط مختلف شناسایی شده ونسلش منقرض نمیشه م.ق71
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین