پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۳۹۴۲۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۶ تير ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۲
به اذعان مربیان تیم ملی، پیست اسکی روی چمن فندقلوی اردبیل در صورت رفع کاستی‌ها به مانند پیست‌های ایتالیا و اتریش دارای بازدهی فوق العاده‌ای خواهد بود و می‌توان از این مکان به عنوان یکی از قطب‌های اصلی اسکی روی چمن در جهان یاد کرد.

شعار سال: تمرینات تیم ملی اسکی روی چمن دختران زیر 18 سال در پیست اسکی جنگل فندقلوی شهرستان نمین در شرایطی در حال برگزاری است که با توجه به وضعیت آمادگی مناسب ورزشکاران اردبیلی به نظر می‌رسد شاکله اصلی تیم ملی را در مسابقات بین‌المللی دختران آینده‌ساز اردبیلی تشکیل دهند.

این اردوی آماده‌سازی در شرایطی در حال برگزاری بوده که طی هفته‌های آینده یکی از مهمترین مسابقات بین‌المللی اسکی در دو بخش آقایان و بانوان به میزبانی شهرستان نمین برگزار خواهد شد.

شباهت پیست چمن فندقلو به زمین‌های تمرینی اسکی‌بازان اروپایی

حنانه کریم‌خانی مربی تیم ملی اسکی روی چمن دختران در حاشیه برگزاری تمرینات آماده‌سازی این ورزشکاران در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: آمادگی فنی و بدنی ورزشکاران حاضر در این اردو بسیار مناسب بوده و در ارزیابی‌های اولیه نظر مثبت مربیان جلب شده است.

وی ادامه داد: با وجود اینکه برخی از ورزشکاران حاضر شده در اردوی تیم ملی به تازگی این رشته ورزشی را آغاز کردند، اما پیشرفت چشمگیری در بین آنان دیده می‌شود و با تداوم این وضعیت استعدادهای شاخصی از اردوی فعلی به ورزش کشور معرفی خواهد شد.

کریم‌خانی با اشاره به اینکه هیأت اسکی اردبیل امکانات مناسبی را در اختیار ورزشکاران قرار داده است، گفت: اسکی نیازمند روحیه خاص و تلاش مضاعفی بوده و خوشبختانه در اردوی تیم ملی نیز گروهی از عاشقان اسکی تمرینات خود را با پشتکار مناسبی ادامه می‌دهند.

مربی تیم ملی اسکی روی چمن دختران کشورمان ادامه داد: پیست اسکی روی چمن فندقلوی شهرستان نمین یکی از پیست‌های نمونه کشوری بوده که در صورت رفع موانع و تجهیز امکانات مورد نظر، به مانند پیست چمن ایتالیا و اتریش دارای بازدهی فوق العاده‌ای خواهد بود و می‌توان این مکان را با رفع کاستی‌ها به عنوان یکی از قطب‌های اصلی اسکی روی چمن در جهان یاد کرد.

 برگزاری مسابقات بین‌المللی اسکی روی چمن در اردبیل

ثمین داوری یکی دیگر از مربیان تیم ملی اسکی روی چمن نیز در حاشیه اردوی آماده‌سازی تیم ملی اظهار کرد: با انجام رکوردگیری از دعوت‌شدگان به اردوی تیم ملی، رکوردهای مناسبی ثبت شد و افراد منتخب به تمرینات پیست اسکی دیزین معرفی می‌شوند.

وی ادامه داد: چنانچه امکانات مورد نظر فدراسیون در اردبیل تأمین شود، مسابقات بین‌المللی اسکی روی چمن در شهریورماه سال جاری در بخش دختران به میزبانی پیست اسکی فندقلو برگزار خواهد شد.

مربی تیم ملی اسکی روی چمن از آمادگی مناسب دختران اسکی‌باز اردبیلی خبر داد و بیان کرد: با توجه به وضعیت آمادگی اسکی‌بازان اردبیلی احتمال دعوت از حداقل دو یا سه نفر از ورزشکاران این استان به اردوهای نهایی تیم ملی وجود خواهد داشت.

- ضور اسکی‌بازانی از 16 کشور در اردبیل

علی خرم‌دوست، رئیس هیأت اسکی استان اردبیل نیز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: مدت زمان چندان زیادی تا آغاز مسابقات بین‌المللی اسکی روی چمن نمانده و از فرمانداری شهرستان نمین تقاضامندیم تا مساعدت‌های لازم را برای تکمیل و تجهیز این منطقه انجام دهند.

وی با اشاره به اینکه پیش از این اردوی تیم ملی اسکی مردان به مدت 10 روز در این محل برگزار گردید، یادآور شد: با برگزاری مسابقات بین‌المللی اسکی روی چمن احتمال حضور اسکی‌بازانی از 16 کشور در اردبیل وجود خواهد داشت.

رئیس هیأت اسکی استان اردبیل یادآور شد: با توجه به رایزنی و قول‌های مساعدی که از سوی مسؤولان ورزشی داده شده، تکمیل و تجهیز چهار پیست اسکی دیگر در اردبیل در حال انجام است و امیدواریم به زودی خبرهای خوبی در این خصوص اعلام شود.

 با توجه به اعلام مسؤولان هیأت اسکی استان اردبیل، برگزاری مسابقات بین‌المللی اسکی روی چمن در شهریورماه سال جاری در بخش آقایان به میزبانی اردبیل قطعی شده و فراهم شدن ساز و کار میزبانی از مسابقات در بخش بانوان نیازمند رایزنی‌های نهایی خواهد بود.

 در زیر گوشه‌هایی از تصاویر تمرینات تیم ملی اسکی روی چمن دختران را در اردبیل مشاهده می‌کنید:

سایت شعار سال، با تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار 14 تیر 97، کد مطلب: 13970414000534، www.farsnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۳۹ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۹
0
0
حیفه واقعا با توجه بیشتر به این پیست وامتیازاتی که داره میشه خیلی درامد کسب کرد م.ق71
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین