پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۳۹۴۲۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۶ تير ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۸
استاندار خراسان رضوی گفت: قطعی برق تابع مسائل کشور است، در غیر این صورت ما از لحاظ ظرفیت تولید برق، ظرفیتی فراتر از ظرفیت مورد نیاز خود داریم.
شعار سال: استاندار خراسان رضوی گفت: قطعی برق تابع مسائل کشور است، در غیر این صورت ما از لحاظ ظرفیت تولید برق، ظرفیتی فراتر از ظرفیت مورد نیاز خود داریم.
علیرضا رشیدیان در جمع خبرنگاران با اشاره به طرحهای دانش بنیان اظهار کرد: با همکاری و همدلی که بین بخش‌های مختلف دولتی و خصوصی وجود دارد و همچنین بخش دانشگاهی نیز همکاری‌های بسیار خوبی در فعالیت‌های جدید دانش بنیان در استان ما داشته، ظرفیت بسیاری خوبی به وجود آورده است.

وی ادامه داد: این در حالیست که سال گذشته تنها در حوزه تولیدات دانش بنیان ما حدود 10 میلیارد دلار صادرات داشتیم که حتی این تولیدات به کشورهای اروپایی نیز صادر شده است. در همین راستا، برنامه‌ریزی ما در سال جاری این است که این ظرفیت‌ها را در استان توسعه دهیم.

استاندار خراسان رضوی در خصوص حوزه آی‌تی و آی‌سی‌تی تصریح کرد: علاوه بر ظرفیت‌های دانش بنیادی در حوزه‌های صنعتی، امیدواریم در سال جاری ظرفیت خود را در حوزه های آی‌تی و آی‌سی‌تی نیز بتوانیم فعال کنیم. همچنین با راه اندازی مرکز فناوری سجاد 2 در مشهد با حضور ارتباطات و فناوری اطلاعات رشد قابل توجهی یابد و این مرکز به زودی افتتاح خواهد شد.

رشیدیان خاطرنشان کرد: از عملکرد همکاران خود در بخش خصوصی و همراهی بخش دولتی در حوزه صنعت و معدن قدردانی می‌کنیم. درحقیقت شوک جدیدی که در جامعه ما توسط دشمنان این ملت ایجاد شده با همراهی، مدارا، هم‌فکری و تدبیر در حال کنترل و رفع شدن است.

وی در پاسخ به ایسنا در خصوص برنامه قطعی برق عنوان کرد: قطعی برق تابع مسائل کشور است، در غیر این صورت ما از لحاظ ظرفیت تولید برق، ظرفیتی فرا تر از ظرفیت مورد نیاز خود داریم اما چون شبکه برق یک شبکه ملی و کشوری است؛ در واقع در حال تامین آن هستیم.

استاندار خراسان رضوی افزود: نکته‌ای که وجود دارد این است که در خصوص آب و برق مساله صرفه‌جویی جزو ضرورت‌هاست. همچنین گمان می‌رود که با کاری که از دو هفته پیش در حوزه مدیریت مصرف صورت گرفته، برخی از دستگاه‌های دولتی توانستند به شدت مصرف برق خود را با قطع دستگاه‌های سرمایشی، کنترل ساعات پرمصرف و برق‌گیری از ژنراتورها برق خود را کاهش دهند.

رشیدیان اظهار کرد: امیدواریم با این برنامه ریزی هایی که صورت گرفته نیازمند قطع برق نباشیم. طبق برنامه‌ای که اعلام شده بود، مدت زمان قطعی برق حدود دو ساعت بوده اما خوشبختانه این مدت زمان  به کمتر از 45 دقیقه کاهش و تغییر یافته است.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری دانشجویان ایران، تاریخ انتشار: 16 تیر 1397، کدخبر: 97041608591 ، www.isna.ir
اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۵۸ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۷
0
0
متاسفانه برق رو نمیشه ذخیره کرد و وقتی که نیروگاه های ابی ما که توان ذخیره مجدد برق رو دارن از کار بیوفتن دیگه فقط باید از تولید به مصرف باشیم
س.د76
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین