پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۳۹۴۳۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۶ تير ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۳
مرکز کودکان بی‌سرپرست پسر با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و همچنین رئیس سازمان بهزیستی کشور به بهره‌برداری رسید.

شعار سال: مجموعه نگهداری کودکان بی‌سرپرست پسر با نام «خانه‌های فرزندان شکوه مهر یک و دو» با حضور وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی، رئیس سازمان بهزیستی کشور، استاندار خراسان رضوی و رئیس هیأت مدیره موسسه خیریه شکوه مهر افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

در ابتدای این افتتاحیه رئیس سازمان بهزیستی کشور گفت: تنها شیرخوارگاه‌های تحت پوشش دولت است که این یک وظیفه حاکمیتی بوده و بقیه فعالیت‌های بهزیستی به بخش غیردولتی واگذار شده است.

انوشیروان محسنی بندپی افزود: 26 هزار کودک در سراسر کشور تحت پوشش بهزیستی است که 10 هزار نفر از این تعداد نزد خانواده بوده و 16 هزار کودک دیگر در مراکز شبه خانواده هستند.

وی تاکید کرد: برای اینکه کودکان را به خانواده‌های خود متصل کنیم باید مرکزی در کنار مرکز بازگردانی زنانی که اعتیاد دارند و برای بازگشت به زندگی و جامعه پا به این مرکز گذاشته‌اند نیز بسازیم که فرزند از مادر جدا نشود.

رئیس سازمان بهزیستی کشور اظهار کرد: هزینه‌های این مرکز توسط افراد نیکوکار تامین شده که مساحت آن یک هزار و 200 متر زمین ساخته شده است.

گفتنی است؛ وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی در افتتاحیه این نمایشگاه تنها به بازدید اکتفا کرد.

سایت شعار سال، با تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار 14 تیر 97، کد مطلب: 13970414000786، www.farsnews.com


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۵۶ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۷
0
0
با همکاری مراکز فنی و حرفه ای میتونیم از این کودکان.نیروی کار ماهر برای اینده کشور بسازیم
س.د76
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین