پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۳۹۴۶۲
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۶ تير ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۹
نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: متأسفانه مسئولان دولتی در روستاها حضور پیدا نمی‌کنند و از مشکلات مردم بی‌خبرند و باید پشت میزنشینی را رها کنند چراکه مردم با مشکل مواجه‌اند.
شعار سال: نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: متأسفانه مسئولان دولتی در روستاها حضور پیدا نمی‌کنند و از مشکلات مردم بی‌خبرند و باید پشت میزنشینی را رها کنند چراکه مردم با مشکل مواجه‌اند.

ماموستا فایق رستمی با تاکید بر توجه بیشتر به حل مشکلات مردم اظهار داشت: اکنون وقت عمل و اقدام مسئولان است و باید آنها تمام تلاش و همت خود را به‌کار بگیرند تا مشکل معیشتی مردم برطرف شود.

وی با تاکید بر پیروی از فرمایشات مقام معظم رهبری گفت: اگر مسئولان در راستای فرامین رهبری گام بردارند و تلاش کنند، به‌راستی مشکلات مردم حل می‌شود.

* مسئولان برای حل معضل "بیکاری" باهمت بالاتری وارد عمل شوند

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: امروزه به‌راستی جوانان "بیکار" زیادی در کشور داریم و باید مسئولان تلاش مضاعف کرده و برای حل این معضل وارد عمل شوند و کم‌کاری‌ها را جبران کنند.

وی اذعان کرد: متأسفانه مسئولان دولتی در روستاها حضور پیدا نمی‌کنند و از مشکلات مردم بی‌خبرند و باید پشت میزنشینی را رها کنند چراکه مردم با مشکل مواجه‌اند.

ماموستا رستمی تاکید کرد: مسئولان در بین مردم روستاها حضور پیدا کنند و از نزدیک مشکلات آنان را ببینند، مطالبات و دردودل‌های روستانشینان را گوش بدهند و در راستای حل مشکلاتشان گام برداند.

* سپاه باعث پیشرفت، توسعه و آبادانی مناطق محروم کردستان شده است

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری در پایان به تلاش‌های مجموعه سپاه کردستان در راستای محرومیت‌زدایی روستاها نیز اشاره کرد و گفت: حقیقتاً لازم‌ می‌دانم که از طریق این رسانه از خدمات بی‌منت سپاه کردستان قدردانی و تشکر کنم چراکه آنها در راستای عمرانی و آبادانی روستاها تلاش می‌کنند.

وی خاطر نشان کرد: سپاه بیت‌المقدس کردستان علاوه براینکه باعث پیشرفت، توسعه و آبادانی مناطق محروم استان شده‌اند و در هر روستایی خانه عالم احداث کرده‌اند، در راستای حل مشکلات مردم و اشتغال جوانان نیز تلاش می‌کنند و از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنند که این جای تقدیر دارد.

ماموستا رستمی افزود: امیدوارم همه باهم در راستای حل مشکلات مردم روستانشینان بیشتر تلاش کنیم تا مردم از همه امکانات لازم زندگی برخوردار باشند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 16 تیر 1397، کدخبر: 1769777، www.tasnimnews.com
اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۲۲ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۸
0
0
به نظر من در کشور نباید چیزی به نام مسئول داشته باشیم ؛ خود مردم این مشکلات را حل کنند بهتر است
ا.ح75
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۵۰ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۹
0
0
زندگی روستا نشینان در گیر مشکلات عظیم اقتصادیه اما هیچ کار جهادی از مسئولین در این زمینه دیده نمیشه
م.ص76
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین