پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۳۹۶۰۶
تاریخ انتشار : ۱۷ تير ۱۳۹۷ - ۰۲:۵۵
قسر در رفتن دولت هم به اصلاح طلبان و اعتدال گرایان فرصت ادامه حیات می‌دهد و هم منازعات داخلی را افزایش خواهد داد. معتقدم باید در کنار مردم از دولت همان چیزی را که وعده داده مطالبه کنیم. هنوز وقت باز کردن گره با دندان نرسیده است‌

شعارسال: چند جمله درباره وضعیت اخیر دولت:

۱. برکناری دولت و برگزاری انتخابات زود هنگام در چه شرایطی مقدور است؟

تمام اخبار و نشانه‌ها حاکی از طراحی‌های پیچیده‌ی دشمنان برای آشوب آفرینی در کشور است. فشار منتقدان دولت و نهایتا برکنار کردن آن پیش از آنکه به ما فرصت برگزاری انتخابات را بدهد با خلاء قدرت پیش آمده زمینه‌ی مناسب اوج‌گیری آشوبها را فراهم خواهد کرد. به آشوب کشیدن انتخاباتها تخصص دشمنان داخلی و خارجی ماست نتیجه هر چه باشد برای ماه‌ها کشور به معرکه زد و خورد بدل خواهد شد. علاوه بر اینکه گروه معتنابهی از حامیان دولت برکنار شده هم انگیزه بسیاری برای نپذیرفتن شرایط خواهند داشت؛ کمااینکه در سال ۸۸ از این قماش نمونه‌اش را دیده‌ایم.

۲. دولت فعلی خود را آلترناتیو مدیریت انقلابی معرفی کرده است. دولت فعلی آشکارا لیبرالیسم را خواسته و فریاد زده و با صدای بلند انقلابی‌گری را ریشخند کرده است. اکنون وقت آزمون سخت این دولت است. چرا باید اجازه دهیم اصلاح طلبان و اعتدال‌گرایان منافقانه خود را کنار بکشند و همچنان مدعی باقی بمانند و بگویند اگر ما را کنار نمی‌گذاشتید ما ایران را از بحران عبور می‌دادیم.

این دولت یا رفتار خود را تغییر می‌دهد و مشکلات را حل می‌کند و یا بر مسلک خود می‌‌ماند، به زانو در می‌آید و شکست ایده‌ی آلترناتیو انقلاب را اعلام می‌کند. و در این میان ما اگر صادقانه خواهان خدمت به کشور باشیم باید به دولت کمک کنیم به دور از فشار و هیاهو فرصت اصلاح و آوار برداری از خرابکاری هایش را داشته باشد تا اینکه کمک کنیم به زانو در آید.

قسر در رفتن دولت هم به اصلاح طلبان و اعتدال گرایان فرصت ادامه حیات می‌دهد و هم منازعات داخلی را افزایش خواهد داد. معتقدم باید در کنار مردم از دولت همان چیزی را که وعده داده مطالبه کنیم. هنوز وقت باز کردن گره با دندان نرسیده است‌.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت کلوب، تاریخ انتشار: 11تیر1397، کدخبر: 127161964 : www.cloob.com


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین