پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۳۹۶۵۵
تاریخ انتشار : ۱۷ تير ۱۳۹۷ - ۰۸:۲۴
در حوزه کسب و کار های سنتی ، قانون تجارت در این مورد در خصوص ورشکستگی اشخاص حقیقی و حقوقی به تفصیل مقررات جامعی را وضع نموده است. در خصوص کسب و کار های اینترنتی نیز در برخی موارد امکان تطبیق مورد با قانون تجارت وجود دارد.

شعار سال: سلام. کاسبی هایی که دچار مشکل میشن و ورشکسته میشن در اینخصوص قانون چه حمایتی دارد از مشاغل؟

پاسخ کارشناسان حقوقی:

در حوزه کسب و کار های سنتی ، قانون تجارت در این مورد در خصوص ورشکستگی اشخاص حقیقی و حقوقی به تفصیل مقررات جامعی را وضع نموده است. در خصوص کسب و کار های اینترنتی نیز در برخی موارد امکان تطبیق مورد با قانون تجارت وجود دارد. هم چنین قوانین مختلفی چون قانون تجارت الکترونیک و قانون تسهیل رقابت و منع انحصار و سایر مقررات و آیین نامه ها ، متناسب با موضوع می تواند در رفع مشکلات افراد خصوصا تاجران موثر واقع شود.

از طرفی دیگر دلایل اقتصادی ممکن است منجر به ورشکسنگی صاحبان مشاغل گردد. که وکیل آنلاین قصد دارد به منظور جلوگیری از این امر راه کارهای حقوقی و قانونی و نیز حمایت های قانونی صورت گرفته را در ادامه ی کار بیان نماید.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری میزان ، تاریخ انتشار 5تیر 97، کدمطلب: 431324، www.mizanonline.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین